75 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben vrijdagavond geweest. Wij hadden 30 minuten. Bij binnenkomst kregen we een verkoopster aangewezen, zij bleef de hele 30 minuten bij je. Het was absoluut niet de bedoeling dat je vrij rond zou lopen of dat je kwam funshoppen. Het was echt ‘wat staat er op je lijstje’ en de verkoopster liep er dan heen waar je dan het product dat je nodig had kon pakken. Het was echt een beetje teleurstellend want je liep wel die hele leuke winkel door en je ziet van alles maar je mocht niet echt kijken, echt lijstje afwerken, afrekenen en weer weg. Ik heb op een gegeven moment gewoon gezegd dat ik bepaalde dingen nog nodig had alleen zodat ik dan even op die afdeling kon kijken. Het was iig zeker niet ‘lekker babyshoppen’ waar ik zo naar uitkeek. Bij thuiskomst kwamen we erachter dat we ook nog een verkeerd product hadden meegekregen (verkeerde adapters voor de wagen) en daar baalden we echt van aangezien we dus nu wéér een afspraak moeten maken om dat terug te brengen. We zijn zaterdag naar BabyDump geweest en dat vonden wij echt veel fijner. Ondanks dat we naar 10 minuten hadden. Mochten vrij rondlopen, verkoopster kwam als je haar nodig had. Kan allemaal per filiaal natuurlijk verschillen maar dit was onze ervaring!

4 jaar geleden

Wij hebben precies dezelfde ervaringen gehad (zowel bij babypark als babydump). Wat was het overweldigend en zo niet fijn, terwijl we er zo naar uitkeken...

4 jaar geleden

😞 dat is idd niet fijn, als je niet voor je gevoel even rustig en goed kan babyshoppen! Mag ik vragen bij welk filiaal jullie zijn geweest? ☺️

4 jaar geleden

Wij hebben 2 uur rond mogen lopen bij babypark Veldhoven en hebben de heletijd een medewerker bij ons gehad. Bij de kinderwagen uitzoeken was dit heel fijn, maar had inderdaad bij accessoires graag zelf willen kijken.. tijd was zo ook vrij snel om door veel en lange uitleg die we telkens kregen.

4 jaar geleden

Morgen mag ik met ons mam een half uurtje winkelen in Veldhoven, maar nu ik dit lees heb ik er niet meer zo’n zin in. Kan je de verkoper niet gewoon weg sturen en zeggen dat je zelf wel kijkt of is het echt beleid dat ze bij je blijven?

4 jaar geleden

Reactie op eenelf

😞 dat is idd niet fijn, als je niet voor je gevoel even rustig en goed kan ...
BabyPark Wormerveer en BabyDump Beverwijk!

4 jaar geleden

Ik heb echt een bloedhekel als een verkoopster mee loopt. Ik wil zelf kijken, voelen en beslissen.

4 jaar geleden

Wij zijn bij babypark Veldhoven geweest. Goede ervaring! Kwamen binnen en werd gevraagd of we zelf rond wilde kijken of dat we hulp nodig hadden. Wij kwamen voor een kinderwagen dus hulp was wel gewenst. Eerst zelf even rond mogen kijken en toen kwam de verkoopster om het een en ander uit te leggen. Helaas verder niet meer echt rond kunnen kijken toen was de tijd alweer voorbij. Vrijdag heb ik een afspraak bij Prenatal en de 27e nog bij babydump ik ben benieuwd hoe het daar gaat.

4 jaar geleden

Ik ben gister bij babydump beverwijk geweest, 60 min hadden we. Met een medewerker naar een wagen gekeken. En verder mochten wij gewoon lekker zelf rondkijken!

4 jaar geleden

Babydump Beverwijk was prettig! En vandaag bij prenatal alkmaar nog fijner! Hele winkel voor ons twee, bizar

4 jaar geleden

Wij zijn 4 maart 1 uur bij Babypark geweest. Bewust gekozen om alleen te kijken voor een ledikantje met toebehoren en een box met boxkleed. We hadden ons al enigszins voorbereid met wat we op de website hadden gezien en wat we ongeveer wilden. Daar netjes uitleg gekregen en is zij voor ons de spullen in orde gaan maken en konden wij ondertussen nog een kwartier vrij shoppen. Probeer niet teveel te willen in de korte tijd. Je kan dan beter meerdere afspraken inplannen. Ook om de juiste keuzes te maken en geen dingen te overhaasten. Ze vertelde ons ook dat er mensen voor een complete uitset kwamen en in 2 uur tijd hadden ze alleen de kinderwagen kunnen doen. Er komt heel veel op je af en zeker als het je eerste is kun je je beter goed voor laten lichten en rustig je tijd nemen ☺️

4 jaar geleden

Morgen mag ik met ons mam een half uurtje winkelen in Veldhoven, maar nu ik ...
Wij mochten gewoon lekker rond kijken in Veldhoven. Het andere stel dat tegelijk met ons binnen was liep ook zelf rond. Dus ik hoop voor je dat dat bij jou ook zo gaat zijn 😊 lekker van genieten!

4 jaar geleden

Ik ben benieuwd ik heb volgende week zaterdag een afspraak vlbik de babydump in Eindhoven voor 2 uren. Hoop dat we meer kunnen zien als alleen de kinderwagen en maxi cosi.

4 jaar geleden

Reactie op NataschaB

Ik ben benieuwd ik heb volgende week zaterdag een afspraak vlbik de babydum ...
Babydump eindhoven is heel fijn! Je mag gewoon rondkijken waar je wilt!

4 jaar geleden

Wij zijn gisteren in Babypark Barendrecht geweest. Was prima te doen. Gingen voor een kinderwagen en mochten daarna nog even bij de kleertjes rondkijken. Het is anders dan anders en je zit vast aan tijd, maar was hier al heel blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op eenelf

😞 dat is idd niet fijn, als je niet voor je gevoel even rustig en goed kan ...
Wij waren in de filialen in Roosendaal

4 jaar geleden

Wij gaan vanmiddag naar de babydump in Beverwijk voor een kinderwagen, hebben een uur. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn 😇

4 jaar geleden

Wij gaan vanmiddag een uur in Kesteren.

4 jaar geleden

Wij hadden een uur voor de kinderwagen in de baby dump. Laatste 25 min mochten we vrij shoppen. Er was nog een ander stel maar verder alleen verkopers. Die grote zaken kunnen met gemak meer mensen veilig laten rondlopen. Iig baby dump ging dus prima al vind ik zelf wel lastig. Je shopt toch niet op je gemak.

4 jaar geleden

Ik was meteen verkocht, had binnen een half uur de kinderwagen gevonden! Heel fijn shoppen ook, je krijgt alle aandacht en je hebt zat ruimte om rond te lopen:)