37 Reacties

4 jaar geleden

Ik had gelezen in de zon te hangen na het wassen tot de vlek eruit is. Of dit waar is weet ik niet heb het nog niet kunnen uitproberen helaass🙊

4 jaar geleden

Een beetje wasmiddel op de vlek doen, het 24 uur laten intrekken en dan in de was doen. Dat werkt voor mij altijd als ik het gelijk doe😁 Hopelijk krijg je er de oudere vlekken ook mee weg, maar in ieder geval de volgende vlekken die gaan komen.😊

4 jaar geleden

Nachtje in de biotex en dan wassen… En ik kreeg als tip niet al te veel witte kleding/rompers etc te kopen 🤔😉

4 jaar geleden

Ik spuit het in met gele dasty van de wibra, maar met galzeep van de lidl lukt het ook, soms wel 2 x wassen

4 jaar geleden

Reactie op Jana Gimeno

Een beetje wasmiddel op de vlek doen, het 24 uur laten intrekken en dan in ...
Ik spoel het eerst uit voordat ik dit doe

4 jaar geleden

Ik was het uit en doe heel heet water in een emmer met biotex, een nacht laten staan. Dan is het de volgende dag weg😬

4 jaar geleden

Koud water en afwasmiddel even laten liggen en de wasmachine in

4 jaar geleden

Reactie op fmvm21

Ik had gelezen in de zon te hangen na het wassen tot de vlek eruit is. Of d ...
Dit klopt! Is bij mij Aankleedkussenhoezen gelukt!

4 jaar geleden

Ik heb juist begrepen dat koud water het beste werkt (net als bij bloedvlekken) icm ossegalzeep het meeste eruit wrijven en is bij mij alles helemaal vlek vrij zodra het daarna uit de wasmachine komt.

4 jaar geleden

Emmer, warm water + wasmiddel op de vlek, stof tegen stof boenen en daarna nachtje in die emmet met wasmiddel laten zitten. Werkte tot nu toe goed bij mij! (Wel gelijk gedaan(

4 jaar geleden

Nat in de zon leggen, helpt echt.

4 jaar geleden

Heerlijk hè, die (bv) poepvlekken? 🙈 Ik was het ook uit met warm water (Inc. wrijven), daarna laat ik het een dag in een emmer met een schep vanish weken. Uitspoelen en daarna draai ik het mee in een gewone was. Tot nu toe gaan alle vlekken eruit. Ik heb ongeveer twee keer in de week lekkages, dus ik heb ervaring.... Je wilt niet weten wat voor lekkage het vandaag was pffff 🙈

4 jaar geleden

Biotex bij de was

4 jaar geleden

Ossengalzeep met heet water schrobben intrekken dan in de wasmachine

4 jaar geleden

Ik spray het in met dasty van de wibra, werkt perfect

4 jaar geleden

Dreft helpt hier ook goed

4 jaar geleden

Geen warm water doen, dan gaat het juist stollen en is het moeilijker uitwassen! Ik doe er wat ossengal zeep op, en dan eventjes weken in een emmer koud water. Dan is het eruit zonder wassen/moeite! Daarna nog wel even mee in de wasmachine.

4 jaar geleden

Ik maak het meteen nat en wrijf het dan in met groene zeep. Even laten staan en dan de wasmachine in.

4 jaar geleden

Beetje dasty en water, wrijf je zo weg, dan in de wasmachine. En weg is de vlek.

4 jaar geleden

In de zon laten drogen. Al veel vlekken zijn hier zo verdwenen!