37 Reacties
4 jaar geleden
Een beetje wasmiddel op de vlek doen, het 24 uur laten intrekken en dan in de was doen. Dat werkt voor mij altijd als ik het gelijk doe😁 Hopelijk krijg je er de oudere vlekken ook mee weg, maar in ieder geval de volgende vlekken die gaan komen.😊
4 jaar geleden
Nachtje in de biotex en dan wassen… En ik kreeg als tip niet al te veel witte kleding/rompers etc te kopen 🤔😉
4 jaar geleden
Ik spuit het in met gele dasty van de wibra, maar met galzeep van de lidl lukt het ook, soms wel 2 x wassen
4 jaar geleden
Reactie op Jana Gimeno
Een beetje wasmiddel op de vlek doen, het 24 uur laten intrekken en dan in ...
Ik spoel het eerst uit voordat ik dit doe
4 jaar geleden
Reactie op fmvm21
Ik had gelezen in de zon te hangen na het wassen tot de vlek eruit is. Of d ...
Dit klopt! Is bij mij Aankleedkussenhoezen gelukt!
4 jaar geleden
Emmer, warm water + wasmiddel op de vlek, stof tegen stof boenen en daarna nachtje in die emmet met wasmiddel laten zitten. Werkte tot nu toe goed bij mij! (Wel gelijk gedaan(
4 jaar geleden
Heerlijk hè, die (bv) poepvlekken? 🙈 Ik was het ook uit met warm water (Inc. wrijven), daarna laat ik het een dag in een emmer met een schep vanish weken. Uitspoelen en daarna draai ik het mee in een gewone was. Tot nu toe gaan alle vlekken eruit. Ik heb ongeveer twee keer in de week lekkages, dus ik heb ervaring.... Je wilt niet weten wat voor lekkage het vandaag was pffff 🙈