24 Reacties

5 jaar geleden

Kijk eens op marktplaats of Vinted. Prima opties als je niet de nieuwprijs wil betalen.

5 jaar geleden

Vinted en marktplaats! Of fb marketplace, heb ik ook veel van. Vanavond halen wij bijvoorbeeld een co sleeper bij iemand op voor 65 eu, met nog garantie en nieuw top matras, en lakens.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste dochter max 100 euro uitgegeven aan de volledige babyuitzet. Alles gratis afgehaald of voor een klein prijsje en zelf opgeknapt. Ook een lijstje met kraamcadeaus gemaakt, klinkt stom maar is super makkelijk voor beide partijen. Dus via markplaats of Facebook kun je hele hoop.

5 jaar geleden

Heb goede ervaring met 2e hands. Zo heb ik een Nuna leaf curv aangeschaft voor 65 euro ipv 200 euro 🙏 Je moet alleen goed opletten of er beschadigingen op zitten 😊 dus marktplaats of vinted 😉👌

5 jaar geleden

Wij hebben ook via MP en Fb mp een heleboel 2ehands gekocht, waaronder nog echt een mooie en zeer complete stokke tripp trapp (op aanraden van vriendinnen wel dit A-merk). Geduld hebben, vaker even zoeken en dan komt er echt wel op een gegeven moment voorbij wat je wilt hebben. Succes!

5 jaar geleden

Ik heb 2e hands een babybjorn wipper gekocht met hele vuile bekleding voor 20€. Onderstel goed gekuisd en ontsmet en nieuwe bekleding gekocht in de solden en voor 60€ staat er nu een gloednieuwe wipper te blinken. 😄 ik heb bij meerdere nannyposten in het verleden andere merken gehad maar de babybjorn blijft men favoriet.

5 jaar geleden

Bij lidl is deze week een meegroeistoel van safety first in de aanbieding. Vergelijkbaar als trip trapp, maar een stuk goedkoper

5 jaar geleden

Wij hebben in plaats van de Triptrap gekozen voor een variant van de Lidl, op aanraden van een aantal mensen op dit forum. Deze week ook nog in de aanbieding https://www.lidl-shop.nl/SAFETY-FIRST-Timba-meegroeistoel/p100180157 Er is ook nog een variant met een babystoel van 119€ (Bij Triptrap moet je dit soort accessoires los bij kopen en goed kijken of het past op evt. oudere variant van de stoel)

5 jaar geleden

Eerlijk gezegd kijk ik veel op marktplaats. Als je zoekt naar de merken vindt je vaak spullen in prima conditie.

5 jaar geleden

Mamaloes shop is geweldig. Mooie kinderwagen met bak en buggy inzet die je beide kanten kan gebruiken, naar je toe en van je af voor 250 euro. De commode en het ledikant zijn familiestukken en de kledingkast maakt mijn vader. Cosleepen en badje neem ik over van een vriendin. Alleen een autostoel en nog wat andere dingen daar bespaar ik niet op voor de veiligheid. Vind dit ook veel leuker en persoonlijker dan een complete standaard dure babykamer😊 kijk ook op fb marketplace en marktplaats enzo!

5 jaar geleden

Ik vond vandaag een wipstoel voor €20 en was verbaasd over het feit dat het nog een hippe was ook nog. Link: https://www.babypark.nl/kidsriver-bay-wipstoeltje.html

5 jaar geleden

Op Vinted kun je ook goede tweedehands spullen vinden. Maar als je liever voor nieuw gaat zijn er genoeg andere merken

5 jaar geleden

Wij willen een Stokke op marktplaats halen en zelf opschuren en verven😊

5 jaar geleden

Jaa Lidl, mamaloes, vinted en marktplaats

5 jaar geleden

Deze kwam ik tegen in de folder van de lidl!

5 jaar geleden

Ik had voor mijn dochter een bloom kinderstoel. Fantastisch ding tot je hem moet schoon maken. Heel dat ding moet uit elkaar gehaald worden. Die heb ik dus weg gedaan en nu een goedkoop zitje via mamaloes gekocht voor 35 euro. Die kan op een gewone stoel vast gezet worden. Perfect schoon te maken. Kind voelt zich groot want ze zit ook aan tafel. Dus duur is echt niet altijd beter

5 jaar geleden

Ik denk dat ik hier een Tripp Trapp ga kopen. https://www.gebruiktekinderstoelen.nl/

5 jaar geleden

Wij hebben die van Lidl gekocht

5 jaar geleden

Marktplaats!:) Wij hebben daar de stokke tripp trapp gevonden, kinderkamer meubels (wel opnieuw geverfd), een babybjorn harmony wiegje, en een kinderwagen. Allemaal echt z.g.a.n. Gewoon even goed zoeken en dan kun je mooie deals sluiten! Hierdoor hebben we al circa 1300 euro bespaard t.o.v. nieuw aanschaffen. Succes!

5 jaar geleden

Ik wilde eerst ook graag een goedkopere stoel maar wel met een newborn set dan is dit de enige optie. Maar heb deze in het echt gezien en vond de newborn set wel van een mindere kwaliteit als stokke. Dus uiteindelijk de stoel via marktplaats gekocht. De newborn set in de aanbieding bij prenatal en de babyset heb ik nog niet ,hou marktplaats in de gaten. Ik vind gebruiktekinderstoelen.nl nog erg duur. Het is wel een zoektocht hoor alles wat op mp komt is binnen 2 dagen verkocht gemiddeld. Hier de site van de namaak stoel. Met alles erbij dus stukken goedkoper. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderstoel-alpha-grey-bouncer-hearts Ik heb via mp 90 euro betaald stokke stoel. Newbornset nieuw 85,- en babyset moet ik nog kopen en kussen set dus komt nog wel 50 a 60 euro bij.... Kinderkamer via marktplaats babykamer daley grijs voor 210 euro. Box via mp 75,- duur merk. Maxi cosi pebble pro i size incl voetenzak 100 euro Nieuwe wandel wagen mutsy nio aanbieding 550,- euro