17 Reacties
5 jaar geleden
Ik had ook dat ze zeiden dat ze niet konden leveren heb gezegd dat ik dit heel slecht vind en ze hadden me op de prioriteiten lijst gezet en krijg hem vandaag binnen
5 jaar geleden
Ja zeker erg vervelend :( Bijna drie weken te laat.. uiteindelijk wel drie dagen extra gekregen ter compensatie. Je moet ze gewoon blijven appen, reageren ook wel snel verder. Uiteindelijk wel de moeite waard hoor, het is even oefenen maar daarna hadden wij hem heel goed in beeld. Hopelijk krijg je hem snel!
5 jaar geleden
Reactie op druifjeopkomst
Ik had ook dat ze zeiden dat ze niet konden leveren heb gezegd dat ik dit h ...
Super dat ze het snel opgepakt hebben helaas kregen wij het bericht dat er niks voorradig is
5 jaar geleden
Avondklok donderdag inzetten? Waar heb je dat nieuws vandaan?
Staat overal op nieuws al 馃 rtl nieuws etc hihi ze gaan vandaag in overleg en met beetje tegenzitten gaat het donderdag in avondklok van 20:00 tot 04:00
5 jaar geleden
Reactie op ValentinaRS
Staat overal op nieuws al 馃 rtl nieuws etc hihi ze gaan vandaag in overleg ...
Pff verschrikkelijk .. helaas wel nodig dus thanks voor je reactie ik ga t even opzoeken!
5 jaar geleden
Ik had gezegd dat ik hem anders wilde cancelen en toen kreeg ik hem 2 dagen later.
5 jaar geleden
Ik had gezegd dat ik hem anders wilde cancelen en toen kreeg ik hem 2 dagen ...
Gelukkig 馃 ik heb ze ook bericht nu en laten weten dat het een slechte zaak is. Als mijn schoonzus niet contact met hun had gezocht wisten we niet dat de babywatcher niet kwam
5 jaar geleden
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten en jullie ervaringen. Het is misschien minder qua kwaliteit als een pretecho... maar aangezien dit niet kan nu... Ik las dat je maar 2x 10 minuten kan echo-en?
5 jaar geleden
Update : met tips van jullie heb ik gezegd dat ik de bestelling wou annuleren nu kon het met haast en sprong en zal die vandaag verzonden worden ben benieuwd of die dan morgen ook geleverd wordt
5 jaar geleden
Ja! Hier is de babywatcher net aangekomen, een week (!) te laat. Ter compensatie wel 2 dagen extra gekregen
5 jaar geleden
Reactie op RenSbaby21
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten en jullie ervaringen. Het is misschi ...
Nou ik denk dat ik er echt super slecht in ben want ik zag alleen t hoofdje slecht en beetje bewegingen 馃槀.
5 jaar geleden
Reactie op RenSbaby21
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten en jullie ervaringen. Het is misschi ...
Het moet idd niet te lang/ vaak hoorde ik ook...
5 jaar geleden
Reactie op ahoey
Ik had hem een week gehuurd, kwam drie dagen te laat en mocht hem vervolgen ...
Dat is netjes van ze. Ze hebben ons beloofd hem vandaag te verzenden 馃