8 Reacties

5 jaar geleden

Ik had eitjes gekregen van de huisarts en die moest ik inbrengen vanuit beneden het heeft goed geholpen

5 jaar geleden

Wat onwijs vervelend zeg. Waarom wil je geen antibiotica gebruiken? Als je hier idd last van hebt en het kan een vroeg geboorte veroorzaken zou ik zeker een behandeling ondergaan. Bij een blaasontsteking krijg je ook gewoon antibiotica.

5 jaar geleden

Ik heb me hele leven al blaasontsteking kom er ook niet vanaf soort aandoeningen. Ik heb hierdoor ook veel last van bacteriele vaginose ik gebruik geen antibiotica meer ik was me vanonder met karnemelk klinkt heel raar maar bij mij werkt dat😋 hou niet zo van medicijnen

5 jaar geleden

Reactie op Lmp3

Ik had eitjes gekregen van de huisarts en die moest ik inbrengen vanuit ben ...
Wat houd dit precies in?

5 jaar geleden

Je kunt het laten vaststellen en dan alsnog kiezen wat je doet toch? Ik snap dat je niet zomaar antibiotica wilt gebruiken.. maakt je hele darmflora kapot

5 jaar geleden

Bij een bacteriële vaginose wordt kortdurend een antibioticum voorgeschreven, Metronidazol, dit kan geen kwaad tijdens de zwangerschap. LMP3 heeft het over eitjes, dat is gyno daktarin en dit wordt voorgeschreven bij een schimmelinfectie.

5 jaar geleden

Ik kamp al mijn hele leven met dit probleem. Dan heb ik het en dan heb is het weg. Maar mijn laatste zwangerschap heb ik dit alle 9 maanden gehad en nog een half jaar na de bevalling. Resistent noemde ze het. Om van te janken. Iedereen raad ik vaginale probiotica aan. Dokters hebben mijn natuurlijke flora jarenlang verpest door mij steeds weer antibiotica te geven, totdat ik zelf op zoek ging naar een biologische oplossing. Probiotica van vitals microbiol intiem. (Orale tabletten maar mogen vaginaal worden ingebracht.) Nadat ik dit heb gedaan heb ik nu al ander half jaar geen last meer van dat vervelende kwaaltje. Ze zijn wel wat aan de prijzige kant, maar elke euro waard! Succes.

5 jaar geleden

Heb dit net met mijn vk overlegt je kan veilig de eenmalige capsule van canesten gyno