4 Reacties
4 jaar geleden
We hebben er 3 gekregen, maar de Nijntje badjas is wel favoriet, zo lekker zacht en schattig!
In het begin deed ik m wel eens aan bij het babyzwemmen maar ik vond het niet zo praktisch. Eenmaal uit het water wil je je kleintje toch zsm onder de douche en weer in de kleertjes, dus badjas aan,uit,aan,uit was niet handig.
Misschien werkt het voor jullie wel het is even uitproberen
https://www.prenatal.nl/babykamer/pyjamas/prenatal-badjas-nijntje-4895614.html?gclid=Cj0KCQjwt-6LBhDlARIsAIPRQcIioxUNUiB802M0G34tiAjSNrgwZOrhpTECX4A47BYGkw5UiJ6iBx8aAkWdEALw_wcB

4 jaar geleden
Wij hebben er 1 van Nijntje gekregen denk van de Zeeman? Heel zacht en past al goed. Ons meisje heeft ook maat 62 nu.
Voor baby zwemmen inderdaad niet doen. In het zwembad is het echt warm en als je op de juiste tijd gaat kun je meteen meedoen aan de les dus het water in en na het zwemmen kunnen wij aankleden naast het zwembad dus uit het water meteen (even snel douchen) aankleden en dan mee na de kleedhokjes om jezelf aan te kleden. Maar dat moet je zelf maar even uitvinden en doen wat voor jezelf goed/fijn voelt :)
4 jaar geleden
Badjasjes zijn fijn zolang de kindjes droog zijn.
Na het zwemmen een poging gedaan, ze kwam er amper in door der natte badpak. Eenmaal aan was het badjasje binnen 5 min doordrenkt en koud.
Dus lekker 2 of 3 badcapes mee en dan elke keer een droge omslaan.
Voor het cb doe ik altijd een groot dekentje omslaan.