9 Reacties
2 jaar geleden
Zeker herkenbaar. Het enige wat bij mijn dochter nu enigszins werkt om gewoon net als ons te laten staan onder de douche en ik zit er dan voor. Zo doe ik het nu. Ze zit er ook gewoon onder en in ieder geval een stuk relaxter dan een andere manier.
2 jaar geleden
Hier niet herkenbaar, kreeg de tip van een ander moeder voor mijn zoontje geboren werd om vanaf de geboorte al de sproeier op hem en zijn hoofd te houden wanneer hij in badje lag zodat hij eraan went en later niet schrikt. Hier heeft dit wel geholpen, want hij staat zelf meteen onder de sproeier als hij gaat douchen.
Dit kun je als tip gebruiken voor in de toekomst als jullie weer een kindje krijgen.
Voor nu misschien samen met hem onder de douche staan, hem ook de douchekop zelf laten vasthouden.
Een gieter gebruiken, spelenderwijs laten wennen.
2 jaar geleden
Ik gebruikte eerst een kommetje om het water over hem heen te gieten. Nu vindt hij het zo leuk als ik dat kommetje vul dat hij die al zelf over zich heen gooit of er zo mee aan het spelen is dat ik nu ook gewoon de sproeier op hem kan zetten. En verder nog een paar speeltjes in de douche helpt ook 😊
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Hier niet herkenbaar, kreeg de tip van een ander moeder voor mijn zoontje g ...
Dankjewel, voor een tweede kindje zou ik het zeker anders doen. Dankjewel voor je tips, mijn kindje kan helaas zelf nog niet staan en spelenderwijs heb ik geprobeerd. De gieter nog niet, ik ga kijken hoe hij daar op reageert, Dankje!