17 Reacties

één jaar geleden

hier hebben we ook de schildpad van vtech vind ze leuk!

één jaar geleden

Lege flesjes hier een een succes!

één jaar geleden

Plastic bekertje doet het hier ook goed

één jaar geleden

Vtech zeeleeuw, nijntje met een regenwolk en gewoon een plastic beker.

één jaar geleden

De speeltjes van tikiri! Kan geen water inlopen, dus geen schimmel en heel makkelijk schoon te maken.

één jaar geleden

Wij hebben schuim badfiguurtjes die je nat kunt maken en op de tegels kunt plakken. Heb ze gekregen maar komen geloof ik bij zeeman vandaan

één jaar geleden

https://www.pinkorblue.nl/yookidoo-submarine-spray-station-a137754.html?a=b&pred=NLRPA%2CNLRPB%2CNLRPC%2CNLRPD%2CNLRPE%2CNLRPWEA%2CNLRPWEB%2C&c=p_aw%2Cp2aw%2Cp3aw%2Cp4aw%2Cp5aw%2Cprwea%2Cprweb%2C&rp=&os=&fdcampaign=feed/nl/14445/googleshoppingint/A137754&adword=Google/PLA_AW_Spielzeug_m&RefID=PLA_NL0000_PLA_AW_Spielzeug_m&gclid=Cj0KCQjwkOqZBhDNARIsAACsbfLjbGkEA6JD8POEfIEpbRDAItxiadks1ZrLsu3Cn8EhyynBMey52RkaAkNfEALw_wcB Dit is een grote hit hier thuis.

één jaar geleden

Reactie op Mies66

https://www.pinkorblue.nl/yookidoo-submarine-spray-station-a137754.html?a=b ...
Dit ziet er echt leuk uit! Onze kleine vind in bad gaan echt verschrikkelijk... Misschien moet ik deze eens aanschaffen. Ik denk dat ie dat echt superleuk vind!

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Dit ziet er echt leuk uit! Onze kleine vind in bad gaan echt verschrikkelij ...
Ja mijn zoontje vindt het geweldig. Alleen de spuit waar hij zelf mee kan spuiten vindt hij al heel erg leuk en levert veel plezier op. Daardoor is hij een beetje afgeleid tijdens het haren wassen en dat scheelt wel.

één jaar geleden

Reactie op Mies66

Ja mijn zoontje vindt het geweldig. Alleen de spuit waar hij zelf mee kan s ...
Ja dit heb ik echt nodig... Onze kleine vind in bad gaan echt het ergste wat er is pfff... Gisteren ook weer. Ik heb dan zo'n zitje gekocht met van die afleidspeelgoedjes erop. Maar hij wil al niet gaan zitten en gaat staand staan huilen :( Ik weet soms echt niet meer wat ik moet. Hopelijk werkt dit speelgoed haha

één jaar geleden

gietertje!

één jaar geleden

Hier zijn zn stapelbekertjes en de duplo drijfdiertjes een hit (hoewel ze voor geen meter drijven hahaha).

één jaar geleden

Bedankt voor alle tips, hier ga ik wel wat dingen van bestellen (en denk 5 december geven) 😁

één jaar geleden

Ik heb van de week bij de action het babyshark waterpark gehaald. Mevrouw vind het helemaal te gek 🤩

één jaar geleden

Je hebt van die foam figuurtjes van de zeeman die overal opgeplakt kunnen worden. Herbruikbaar, want geen lijm. Mijn dochter vind het geweldig! En goedkoop ook

één jaar geleden

Wij hebben stapelbakjes met gaten erin. Dus soort zeefjes. Vindt ze fantastsich

één jaar geleden

Emmertjes met gaatjes in de bodem, grote hit hier. Van het merk skip hop