20 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben aan het sparen voor een bakfiets. Ik heb zelf geen rijbewijs en straks met 2 kindjes lijkt mij dit heel handig

5 jaar geleden

Ja wij hebben van het weekend besloten dat we het doen.. Ik fiets nu ook alles (werk, boodschappen, priv茅 etc..).. Scheelt een auto met bijbehorende kosten.. En verwachten straks veel te gebruiken.. ook voor naar de opvang enzo.. Dure uitgave maar wij denken dat het bij mij wel uit kan (sowieso 5 dagen per week te gebruiken).. 馃榾

5 jaar geleden

Ja ik heb er 1. Ideaal ding! Maar pas vanaf 4 maanden kun je die gebruiken ivm de schokken tijdens het fietsen. Ik gebruik de maxi cosi erin en ik heb peuterzitjes erbij. Mijn andere 2 kindjes zijn al te groot voor die zitjes, maar voor nummer 3 wel handig dat we dat al hebben 馃槉 Tot 4 maanden loop ik met draagzak/draagdoek of wandelwagen 馃憣

5 jaar geleden

Wij hebben een tweedehands bakfiets gekocht. Prima ding en scheelt een heleboel geld.

5 jaar geleden

Een bakfiets leek mij echt eerst ook ideaal, maar ik fiets graag door de bossen naar mijn ouders en schoonouders toe. Het is niet echt handig voor tegenliggers en mijzelf wanneer we langs elkaar af moeten op die smalle fietspaden. Het ligt er dus denk ik aan waarvoor je hem wil gebruiken of je een bakfiets het geld waard vind.

5 jaar geleden

Ja ik heb er 1. Ideaal ding! Maar pas vanaf 4 maanden kun je die gebruiken ...
Ja las ik ook idd, urban Arrow vanaf 3 maanden! Weet ook niet of ik eerder wil fietsen hahah!

5 jaar geleden

Ik wil heel graag een dure elektrische urban arrow, ik en mijn man hebben allebij geen rijbewijs, en ik kan alleen op een elektrische fiets fietsen ivm mijn knie毛n. We hebben dus allebij al een gewone elektrische fiets. Maar erg rijk zijn we niet, dus "even" kopen is er niet bij. Ik hoop dat we het bij elkaar kunnen sparen, want we fietsen wel heel veel.

5 jaar geleden

Mocht iemand nog een elektrische Babboe bakfiets willen aanschaffen of priv茅 leasen voor 31 maart. Dan heb ik nog een kortingscode:

5 jaar geleden

Mijn man begon toevallig over een electrische bakfiets van de week. Wij willen hem dan zakelijk (hebben een eigen delicatessen winkel) aanschaffen maar ook prive gebruiken. Maar vraag me af of dat wel leuk is ket een jong kindje in de bakfiets? Is dat niet veel leuker voorop de fiets?

5 jaar geleden

Toen ik in NL werkte als nanny hadden deze mensen een johnny loco (2 wielen). En dat ding was echt fantastisch! Ik kreeg daar de baby in(in de schelp) de maxi cosi en het onderstel van de bugaboo. Echt top! We zullen nu zelf helaas nog even moeten wachten en wat sparen want ze zijn wel niet goedkoop 馃槄

5 jaar geleden

Wij hebben deze aangeschaft, vogue superior 3

5 jaar geleden

Ik heb een Babboe city-e. Geweldig ding. Zonder enige moeite fiets je overal naar toe. Met een maxi cosi standaard kan de baby direct mee. Daarnaast kun je ook nog veel andere spullen meenemen. Iedere cent waard tot nu toe

5 jaar geleden

Jaa ik ben aan druk aan het sparen voor een elektrische bakfiets!! Met 2 kindjes straks ideaal! Plus dat ik na mijn verlof als gastouder ga werken. Welke bakfiets weet ik nog niet.. daar moet ik me nog wat meer in verdiepen.

5 jaar geleden

Yeah wij hebben de Urban arrow gekocht.. Rib uit mijn lijf maar toch super blij mee!

5 jaar geleden

Ik wil een fietskar aan aanschaffen. Thule coaster xt 2. Daar kun je schijnbaar goed een peuter en baby in babyschaal tegelijk in vervoeren. En het is meteen een wandelwagen als je bij de winkel oid aangekomen bent. Ik kon de vorige keer pas na een paar maanden langer dan 30 min wandelen zonder teveel last te hebben van verzakkingsklachten. Dus dit lijkt mij een hele fijne oplossing om mijn wereld toch een beetje te vergroten. Naar t centrum lopen kost al 20 min nml. Heeft iemand ervaring met zo鈥檔 fietskar?

4 jaar geleden

Als je bijvoorbeeld de baby meeneemt in de maxi cosi, til je hem dan de hele tijd op plaats van bestemming of kunnen jullie onderstel van de kinderwagen mee?

4 jaar geleden

Reactie op JetteA

Als je bijvoorbeeld de baby meeneemt in de maxi cosi, til je hem dan de hel ...
Draagzak of we nemen idd de kinderwagen mee

4 jaar geleden

Reactie op Senj

Draagzak of we nemen idd de kinderwagen mee
Past dat met een kindje goed in de bak? En welke fiets hebben jullie? Ik ben nog aan het orienteren of wij een mamafiets erbij kopen (wel een e-bike) of een bakfiets. We wonen wat verder van het centrum af en wil ook niet altijd met de auto.

4 jaar geleden

Onze babybis vandaag voor het eerst in de bakfiets (urban arrow) geweest! Het onderstel van de kinderwagen past er niet bij, maar de draagzak natuurlijk wel. Plus nog twee kindjes, zelfs als ze in een peuterschaal zitten. Ideaal! De buggy past er wel goed in, dat is vanaf ca 1 jaar heel handig. Met maxi cosi niet, dan zit de bak aardig vol.

4 jaar geleden

Ik heb de babboe big. Zoon van 2mnd gaat in de draagzak mee, dochter in de bak. Geen elektrische.. zelfs met mijn vrij slechte conditie fiets ik zo kilometers met de babboe 馃槺