15 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op SamJesse
Ja ik wel, ze is vandaag 8 weken en ligt er al 2 weken in. Moet wel zeggen ...
Hobbelt het niet heel erg?
4 jaar geleden
Hobbelt het niet heel erg?
Ik kijk wel welke weg ik pak, ga niet over klinkerwegen en drempels ga ik heel langzaam overheen. Maar over asfalt kun je ( vind ik) prima fietsen. Heb in de babyschaal ook een verkleiner en daar ligt ze ook lekker stevig in. Ze vind het zelf ook prima want elke fietsritje valt ze in slaap 😅
4 jaar geleden
Toevallig vandaag 20 om gefietst met de bakfiets maar had daar m’n oudste inzitten en de baby (6,5 week) in de draagzak 🙈 Hij sliep de hele tijd heerlijk. Denk dat de bakfiets zelf idd teveel hobbelt. Zal trouwens even uitzoeken of het wel mag in de draagzak 😅 Maar fietste heel voorzichtig 🥰
4 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Toevallig vandaag 20 om gefietst met de bakfiets maar had daar m’n oudste i ...
Ik las juist dat een draagzak absoluut wordt afgeraden! Denk dat als je op gladde wegen fiets dat het dan goed te doen is!
4 jaar geleden
Reactie op JopieQ
Wat voor bakfiets heeft iedereen? Wij willen een bakfiets gaan aanschaffen, ...
Wij hebben de Babboe Big: Betaalbaar, stabiel en je kunt er max 4 kindjes in vervoeren. Er kan ook een babyschaal in. Mijn kindjes vinden hem geweldig!
Als je veel in de stad fietst is die Urban Arrow denk ik handiger.
Wij wonen in een dorp en maken gretig gebruik van deze bakfiets!
4 jaar geleden
Wij hebben een elektrische Troy. Driewieler met vierkante bak die we nog een keer willen ombouwen dat de voorkant een klep wordt voor de hond. Wonen in het buitengebied en kunnen m altijd binnen zetten, anders was ik misschien voor iets duurder gegaan. Wij fietsen wel vaak richting stad, maar dan parkeer ik 'm vrijwel gelijk in de fietsenstalling en loop ik de rest.