9 Reacties

2 jaar geleden

Later of overslaan. Ben niet zo krampachtig met slaaptijden

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

overslaan is bij onze dochter helaas echt geen optie dan is ze helemaal over de rooie..

2 jaar geleden

Geen gekke vraag hoor. Kan spannend zijn om af te wijken van het ritme. Zelf ben ik daar best flexibel in. Als wij erop uit gaan dan slaat hij een slaapje over. En als hij "instort" van vermoeidheid, dan slaapt hij even in de buggy. Als het een stukje rijden is dan slaapt je kleintje misschien wel even onderweg. Ze doen daar zoveel indrukken op, het komt vast goed. Gewoon lekker gaan zou ik zeggen 🥰

2 jaar geleden

Wat ik wel eens doe in dit soort gevallen is kijken of ik het slaapje een uurtje kan verschuiven. Dus bij van 10 tot 12 slapen van 9 tot 11 slapen.. Kindjes vinden het na een half uur ook vaak al genoeg zo de eerste keren. Ik haal mijn dochter dan dus ook 's ochtends iets eerder uit bed. Andere optie is een korter slaapje in de ochtend en dan in de middag iets langer laten liggen💁‍♀️ kijk wat voor jou werkt!

2 jaar geleden

Wij gaan ook naar ballorig enzo maar gaan gewoon in ze wakkertijden, hoeft niet perse peuter ochtend te zijn. Hij vind het altijd helemaal leuk😁

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Vaste slaaptijden ongeveer aanhouden is helemaal niet krampachtig, maar heel normaal hoor.

2 jaar geleden

Reactie op jellej1988

Vaste slaaptijden ongeveer aanhouden is helemaal niet krampachtig, maar hee ...
Ik zeg dat ik niet krampachtig ben met de vaste slaaptijden

2 jaar geleden

Je kan van 9.00 tot 9.45 gaan. 3 kwartier is al best intensief voor zo'n kleintje. Wij gaan ook regelmatig, hij vindt het fantastisch. Veel plezier alvast!

2 jaar geleden

Reactie op Tessailona

Je kan van 9.00 tot 9.45 gaan. 3 kwartier is al best intensief voor zo'n kl ...
Ja ik denk dat dat hem wordt😊 ik ben benieuwd!