13 Reacties

4 jaar geleden

Mijn oudste dochtertje sliep ook altijd zo. Ben er toen voor bij de osteopaat geweest en die heeft het verholpen. Had iets te maken met een klepje bij de maag dat niet goed sloot, daardoor liep er maagzuur terug. Baby’s met reflux zouden ook vaak zo slapen

4 jaar geleden

Zo gaat onze dochter ook vaak liggen, maar wel als ze wakker is, niet wanneer ze slaapt. Heel handig als je haar poepluier wilt verschonen...ehum 🙈

4 jaar geleden

Is je dochter via een keizersnede geboren?

4 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Is je dochter via een keizersnede geboren?
Ja… kan dat er mee te maken hebben?😧

4 jaar geleden

Dit doen vaak baby’s die de spildraai bij de geboorte niet hebben kunnen maken. Dus bij bijv. bij een hele snelle bevalling of een keizersnede! Het brein slaat dit op om op een later moment te doen en dit te verwerken, en dan gaan baby’s dus zo slapen.

4 jaar geleden

Reactie op dirigeertje

Ja… kan dat er mee te maken hebben?😧
Kijk eens op de Facebook pagina “Ademruimte - voor rust en ruimte in lichaam en leven”, zij heeft hier een heel stuk over geschreven! Toevallig las ik dat laatst, vandaar dat ik het weet van die spildraai etc.

4 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Kijk eens op de Facebook pagina “Ademruimte - voor rust en ruimte in lichaa ...
Oh dank je! Ik ga het even lezen!

4 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Dit doen vaak baby’s die de spildraai bij de geboorte niet hebben kunnen ma ...
Jeetje wat bijzonder dat ze dat later verwerken! Fijn dat je deze kennis hebt! Had hier nog nooit van gehoord…..

4 jaar geleden

Oh dank je wel!! Heb zojuist een afspraak gemaakt bij een osteopaat… hopen dat ze er wat aan kunnen doen!

4 jaar geleden

Reactie op dirigeertje

Oh dank je wel!! Heb zojuist een afspraak gemaakt bij een osteopaat… hopen ...
Ons meisje deed dit ook. Bleek spanning in haar nekje te zitten. De osteopaat heeft echt heel goed geholpen.

4 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Ons meisje deed dit ook. Bleek spanning in haar nekje te zitten. De osteopa ...
Hoeveel behandelingen had ze nodig? En wat fijn dat het zo goed geholpen heeft!