15 Reacties
2 jaar geleden
Als je de precieze maat wil weten kan je dat meten door het voetje van je kindje op een blaadje te zetten en met potlood of pen een lijn trekken om de omtrek van het voetje. Deze opmeten en 1cm erbij tellen. Dat is de maat schoen die je moet hebben.
2 jaar geleden
Wij hebben voor mijn zoontje baby nikes gehaald. Ik vind een goede schoen ook erg belangrijk en nikes zijn stevig en hebben een goed voetbed.
2 jaar geleden
Ik loop zelf in barefoot schoenen met veel plezier. Ik heb me er nog niet in verdiept, maar wel wat merken opgeschreven om te checken: Attipas, Ewers, Playshoes regen overschoenen, Lodger, Little riots. Of je kunt voor echte barefoot schoenen gaan en je portemonnee trekken: Vivobarefoot, Leguano
2 jaar geleden
Het is belangrijk dat ze goed leren hun voet af te wikkelen. Daarom worden schoenen met een flexibele zool aangeraden, en zeker geen sneakers met een harde zool.
Shoesme en barefoot zijn dus echte aanraders. Schoenen met harde zool komen als ze al goed kunnen lopen.
2 jaar geleden
Reactie op Ceciel__
Welke heb je besteld? Wil je laten weten hoe het bevalt?
Ik heb deze besteld. https://www.limango.nl/shop/playshoes/zwemschoenen-roze-2-6490271?variant=2_18007400&FROM%5BCHANNEL%5D=SEM2412&W=21003011&gclid=CjwKCAjwh-CVBhB8EiwAjFEPGSES_wQf2619-OldY_8P5Yyp_JBBvRWNZrGbd8obpJwZ7vXD9WxHixoCstUQAvD_BwE
Helaas nog niet binnen. Zodra we ze hebben geprobeerd dan hoor je het! Mijn dochter zit nog wel in de fase van het 'cruisen', dus echt zelfstandig zonder ondersteuning lopen lukt nog niet.
:):)
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Hoe bevallen de schoentjes?
Tot nu toe weinig aan gehad. Ze wil ze niet aan. Ze loopt nu af en toe los. Maar vooral binnen nog. Als we ze aan doen, trekt ze ze meteen uit😅. Pittige en sterke dame is het wel. Dus misschien later weer proberen. Voor nu maar op blote voeten waar veilig.
Zo op het oog vind ik het prima schoentjes en zijn ze super flexibel, dus wel wat we zochten. Makkelijk aan doen ook wel. Groetjes
2 jaar geleden
Reactie op Lucluc
Tot nu toe weinig aan gehad. Ze wil ze niet aan. Ze loopt nu af en toe los. ...
Dan zou ik persoonlijk toch voor iets gaan wat je strakke kan trekken zodat ze ze niet zelf uit kan trekken, wij hadden shoesme en dan trainer. Ideaal is met klittenband.
Mijn zoontje heeft geen enkele neiging gehad om ze uit te trekken..