7 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben +/- bedrag van 100 euro per kind met sinterklaas en 120 met kerst. 2 jongetjes oudste is dan 2,5 en jongste half jaar. Moet wel bij zeggen dat we 2 speelgoed cadeaus kopen, 1 boek en 1 stuk kleding en iets wat noodzakelijk is dus niet gehele bedrag na speelgoed.

10 maanden geleden

Wij vieren sinterklaas met mijn ouders en zusje met het gezin. We hebben afgesproken dat wij voor ons dochtertje 2 cadeautjes kopen. Bedrag kiezen wij zelf wat we kunnen missen. Wij kopen 1 cadeautje voor mijn neefjes van 20 euro per kind. Voor mijn zusje, partner, mijn vader en moeder. Kopen we een cadeautje tot 7.50. En dat doen hun ook voor ons. Mijn ouders kiezen zelf een bedrag wat ze besteden aan sinterklaas. Zolang de kinderen maar even veel cadeautjes hebben. Dat er geen ruzie komt van die heeft meer dan mij. Nog geen bezef van wat duur en goedkoper is. Thuis krijgt ze natuurlijk ook gewoon iets in haar schoen. Afgewisseld met een klein cadeautje tot iets lekkers. Kerst vieren wij als gezin thuis. En kiezen we zelf wat we geven. Voorheen vierden we kerst en was het 50 euro per persoon. Alles is al zo duur. Daarom nu gekozen voor een iets minder duurde feestmaand.

10 maanden geleden

Bij ons mogen ze 3x hun schoen zetten en daar geven we ongeveer 15-20 euro per kind aan uit. In de grote zak doen wij een pyama of onesie oid. Wij vieren het met de familie en omdat iedereen iets in de zak doet hebben ze toch best veel kados. Met kerst doen we ongeveer 50 euro per kind. Vorig jaar kregen ze samen 1 groot kado, dit jaar beide apart 2 kleinere. Ze worden al zo verwend en mogen vaak op meerdere plekken hun schoentje zetten dat wij het zelf ook niet te groot willen maken.

10 maanden geleden

Normaal is wat bij jullie budget past en wat jullie normaal vinden. Hoeveel geef je uit voor verjaardagen? Doen jullie ook kerstcadeautjes en hoeveel geef je daaraan uit? En maakt het bedrag echt uit voor kleine kinderen of gaat het om hun beleving? Waar maak je je kind echt heel blij mee? Een duur cadeau waar ze nooit mee spelen of een puzzel van de kringloop die ze keer op keer willen maken? Succes! Maak ze blij!

10 maanden geleden

Wij vieren sinterklaas met mijn ouders en zussen. Zitten 2 kleintjes bij (2,5 en bijna 3) Wij doen per stel 15 euro per kind doen lootjes met de volwassenen. Kerst vieren we niet meer sinds mijn zusje bijna 3 jaar geleden is bevallen op 1e kerstdag dus dan hebben we een verjaardag

10 maanden geleden

Mees is bij mij een nakomeling hij is 2 en de rest is al 12 en 14 en 17 jaar plus mijn neefje van 16 die hier Half woon ben ik nu 1200 kwijt Daar zitten sinterklaas voor de jongste van 2 ook bij en de rest is kerst voor hun allemaal, ik begin wel vroeg met halen omdat ik altijd overdrijf 🌲

10 maanden geleden

Een peuter is al overweldigd door 3-5 kadotjes. Ik zie de meerwaarde niet van nog meer meer meer. Dan wordt het gulzig aftrekken van papier zonder nog echt te kijken en blij te zijn met wat ze krijgen (vaak gezien bij neefjes). Ook beter voor het milieu. Wij geven het meeste dus ook 2e hands. We maken het extra gezellig door allerlei Sinterklaas-lekkers op tafel en de Sintliedjes samen met familie.