9 Reacties
5 jaar geleden
Het is je vriend zijn opa, heel normaal dat hij daar bij wilt zijn! Maak je je eigen niet druk vooral niet om een outfit je bent hoogzwanger & het is een begrafenis ik zou het basic mogelijk houden
5 jaar geleden
Jeetje wat naar, gecondoleerd..
Ik zou niet speciaal voor de begrafenis iets aanschaffen hoor. Men begrijpt toch ook wel dat je daar nu niet meer toe in staat bent. En het is 眉berhaupt de vraag of je er wel heen kan dus stel dat je wel iets koopt dan doe je het misschien ook nog voor niks.
Dus gewoon je normale kleding aan doen, mocht het lukken om te gaan dan is dat toch het belangrijkste
5 jaar geleden
Ten eerste gecondoleerd.
Persoonlijk zou ik in deze situatie aan mezelf denken. Wil ik erbij zijn? Kan ik het aan? Ik geloof dat iedereen je keuze zal respecteren.
Verder ben je 39 weken. Ja je kan nu bevallen maar ook pas over 3 weken. Probeer je niet druk te maken over wat als, wat komt dat komt. Kruip lekker in je cocon 鉂わ笍
5 jaar geleden
Reactie op Pan-Pan
Ik heb alleen niks om aan te doen.. Heb maar een zwangerschapsbroek die ik ...
Ik zou dan gewoon die broek aandoen en wellicht een effen tshirt bestellen? Ik zou ook zeker niet iets fancy/duurs aanschaffen voor dat ene moment waar je misschien niet bij kan zijn. Ik denk dat de omgeving ook wel begrijpt dat je geen mooie jurk o.i.d. Hebt liggen voor zo'n situatie. Sterkte!
5 jaar geleden
Gecondoleerd!..
Het belangrijkste is dat je partner (en jij) er zijn..
In deze situatie maakt het echt niet uit wat je dan draagt.. iedereen zal het begrijpen..
En als het niet mogelijk is dan ga je niet.
Gewoon op de dag zelf besluiten en dat zal je partner vast ook doen!..
En het geeft niet als iedereen in een grijze wolk zit..
Zodra er nieuw leven is, fleuren ze automatisch weer op..
En misschien niet de juiste woorden; zijn opa zal in jullie kindje voortleven en altijd bij jullie kindje zijn.. 馃尫
Heel veel sterkte 馃尲
5 jaar geleden
Wat een nare situatie, gecondoleerd!
Je zou bij de H&M voor de zekerheid een basic zwart jurkje kunnen bestellen uit de mamacollectie? Ik leef erin en ze zijn niet te duur. Mocht je hem niet nodig hebben dan kun je hem gewoon retourneren, en anders kun je het daarna misschien weer via Vinted of een verkoophoek verkopen als het toch maar 1 keer gedragen is.
5 jaar geleden
Heel veel sterkte! Ik had vorig weekend ook de begrafenis van mijn man zijn opa. Hele rare periode met de baby die eraan komt. 38 weken zwanger. Ik heb een zwart aansluitend kleedje gedragen van h&m! Stretchte goed mee.
Ik droeg er een zwarte blazer over. Veel succes en goede moed!
5 jaar geleden
Reactie op Baby3juni
Ten eerste gecondoleerd.
Persoonlijk zou ik in deze situatie aan mezelf de ...
Ik ben het helemaal eens met baby3juni..
Luister naar je lijf en wat je geestelijk nodig hebt. Een begrafenis vraagt enorm veel energie en hoe graag je er ook bij wil zijn voor je vriend, zijn jij en de kleine op dit moment wel echt top prioriteit. Het is gewoon tijd om te cocoonen en alleen op jezelf te focussen om je voor te bereiden op de bevalling die elk moment kan starten.
Tegenwoordig door corona worden ook veel diensten live uitgezonden, misschien is dat een optie? Dat je thuis online kan kijken?
Hoe dan ook sterkte en gecondoleerd 馃槝 vervelend zo'n grijze wolk.