24 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb zwangerschaps bh’s gekocht bij de prenetal, dit omdat gewone bh’s te veel pijn deden. Nu nergens meer last van behalve als ik ze savonds uit doe .

4 jaar geleden

Ik heb zwangerschaps bh’s gekocht bij de prenetal, dit omdat gewone bh’s te ...
Ik ook! Meegroeibh heet het geloof ik.

4 jaar geleden

Reactie op Louiisa

Ik ook! Meegroeibh heet het geloof ik.
Juist!

4 jaar geleden

Bedankt dames voor jullie reacties. Van welk merk waren deze beha's?

4 jaar geleden

Ik lees graag mee. Hier hetzelfde probleem. Ook een grote cupmaat en ik draag ook bh’s van prima Donna. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap veel geld uit gegeven aan bh’s van onderhandelde de prenatal. Maar deze zaten mij nooit lekker, gingen snel kapot en had last van rugpijn omdat ze teveel aan mijn nek trokken. Ook gaat prenatal niet zo ver met grote cupmaten. Dat is mijn ervaring met mijn vorige zwangerschap van bh’s van de prenatal. Ik wilde nu ook eigenlijk naar de prima Donna zaak stappen voor advies, benieuwd wat ze zeggen. Ik lees graag mee als er dames tips hebben!

4 jaar geleden

Bij de hunkermoller heb ik bij 16 wkn katoenen bv-bh's gekocht. Deze waren toen nog ietsjes te groot (bijna verwaarloosbaar), maar verder in de zwangerschap en na de bevalling rekten ze heel fijn mee. Ook mooie brede rugband, dus steunden goed. Ze zijn alleen wel heel saai en truttig.

4 jaar geleden

Ik weet niet hoe dit soort bh heet zonder beugel wel padded. (Volgens mij soft bh🙊). Ik gebruik dit nu bijna 3 jaar na mijn borstvergroting, vind bh’s met beugel verschrikkelijk. Ze zijn rekbaar vind ik, heeft geen sluiting. Ik voel ze soms niet eens zitten😅 Misschien zoeits een optie?

4 jaar geleden

Ik heb vorige zwangerschap voedingsbh's gekocht van het merk Anita. Dure bh's maar de goedkopere van Noppies paste mij niet. Nu bij 8 weken alweer gepakt, omdat andere bh's niet lekker zaten.

4 jaar geleden

Als het enkel over comfort gaat en niet goe het eruit ziet kan ik de sport bh's van niks aanraden. Ook wel stevige aankoopprijs vond ik ( rond de 90€). Maar hij geeft zoveel steun (er ging een wereld voor me open😅) en laat nog wel toe dat je borsten wat groeien

4 jaar geleden

Ik heb gewone bh gekocht van anita, mijn omvang is zo groot dat ze geen voedings bh hebben, zit nu op omvang 105,dus ja...

4 jaar geleden

Victoria secret, bh zonder beugel. Mijn borsten groeien als kool en iedere keer als ik mijn nu niet meer pas koop ik er een bij. Ik zou echt niet kunnen wachten tot 9 maanden wanneer ze op het grootst zijn.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar ik heb van mezelf 75H en vindt het een drama wat een goede bh kost gewoon heel veel geld. Ik heb nu een verleng stukje gekocht dat gaat voor nu prima 👌🏼 en draag nu ook veel meer mijn sport bh omdat deze wat comfortabeler zit momenteel

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, ook een prima Donna fanaat. Nu weer terug bij cupmaat F (pas twee maanden). Verwacht ook nog wel te groeien... Heb nu sinds een aantal dagen lekker een sportbond aan, zit net even prettiger. Op internet heb ik begrepen dat prima Donna volgend jaar wel een uitvoering uitbrengt voor borstvoeding

4 jaar geleden

Ik volg even. Heb een F80, en die meegroei bh’s zien er qua stevigheid net zo uit als m’n slappe beugel loze bh van de Hema. Die heb ik ‘s nachts aan omdat ik steeds tintelende borsten kreeg als ik lang in een positie had gelegen. Is nu iets minder, als iemand de oplossing heeft die stevig is: graag!

4 jaar geleden

Reactie op BabyJune21

Hier hetzelfde, ook een prima Donna fanaat. Nu weer terug bij cupmaat F (pa ...
Ik zag het idd ook! Ik heb alleen maar Prima Donna Twist maar de E’s beginnen echt te klein te worden. Heb nu vooral de oudjes aan omdat die al lekker uitgelubberd zijn (normaal te slap haha)

4 jaar geleden

Reactie op LauraB21

Als het enkel over comfort gaat en niet goe het eruit ziet kan ik de sport ...
Bedoel je een sportbeha van Nike? Wellicht heeft je spellingcontrole er iets anders van gemaakt ;-)

4 jaar geleden

Zelfde “probleem” hier met cupmaat G en altijd Prima Donna’s. Ik ben bij mn eerste naar een goede lingeriezaak gegaan en die hebben mij een gewone prima Donna zonder vulling aangemeten in een iets grotere omvang. Doordat t geen vulling had, icm de grotere omvang kon de bh voldoende meegroeien. Hele zwangerschap door gedragen en nu bij de tweede zitten ze nog steeds goed. Een keer een andere bh geprobeerd maar wat een drama was dat met een grotere cupmaat 😅

4 jaar geleden

Ik heb er eentje van prenatal gekocht toen ik zo’n 10 weken was, ik had expres gevraagd of het echt goed meegroeide, ja was het antwoord. Nou ben ik 2 weken verder en ik heb dus gewoon 4 borsten als ik die bh aan heb. Had expres een grotere omvang gekocht maar toch knelt t nu. Ik draag nu van die rekbare sporttops, zit voor nu het comfortabelste. Ik ben dus ook op zoek naar goeie bh’s. Zelf heb ik maat 75E.

4 jaar geleden

Dag dames, ik heb nu zelf al wat research gedaan naar degelijke zwangerschapsbeha's en op Zalando kwam ik er tegen van "Bravado Designs". Ik ben naar hun website gesurfd en lees er enorm positieve reviews van dames die ook een grote cupmaat hebben en positief zijn over de pasvorm en de steun. De beha's zijn niet in Nederland of België te verkrijgen maar blijkbaar wel via Zalando. Momenteel red ik het nog even met de niet voorgevormde Prima Donna's (borsten kunnen precies terug ademen nu). Maar als ik er een zou getest hebben, breng ik jullie op de hoogte.

4 jaar geleden

Bij Noppies geven ze erg goed advies. Ik heb daar beha's gekocht tijdens mijn eerste zwangerschap en ben ze erna ook blijven dragen. Nu voor de tweede keer zwanger en kan ze nog steeds aan.