44 Reacties

5 jaar geleden

Hihi, ik speelde een beetje met hetzelfde idee... Ben erg benieuwd naar de reacties...

5 jaar geleden

Ik wilde ook wachten tot sint, maar mn buikje begon al zichtbaar te worden en we hebben besloten om elk een t-shirt aan te doen met een tekst op. Kijken hoelang het zou duren eer iemand het doorhad wat erop stond. En we hebben het vorige week gezegd, ik ben nu 10 weken.

5 jaar geleden

Reactie op Babynr2ontheway

Ik wilde ook wachten tot sint, maar mn buikje begon al zichtbaar te worden ...
Ook leuk! En hoe lang duurde het voordat ze het door hadden?

5 jaar geleden

Wij hebben ook idee wij willen het doen doormiddel van een gedicht

5 jaar geleden

Ik had een conceptversie gemaakt, dit kwam zomaar in me op alleen moet er nog het een en ander aan veranderen 馃檲 nog tijd zat in iedergeval Ik zaten te denken, Wat (naam opa) mij zou schenken. Een cadeau wat precies bij mij past, En wat mij verrast! Wacht..... Voor speelgoed ben ik nog te klein. Zou ik een jongen of een meisje zijn? Het duurt nog een hele tijd. Hebben pappa en mamma geen spijt? 24 juni kom ik erbij. En wat ik eigenlijk wil vragen, is of jij mijn opa wil zijn

5 jaar geleden

Wilden wij ook doen! Helaas kunnen we niet met hele familie in 1x afspreken. Wat we nu van plan zijn, per stel een cadeautje kopen en d.m.v. een gedicht bekend maken.

5 jaar geleden

Wilden wij ook doen! Helaas kunnen we niet met hele familie in 1x afspreken ...
Ja echt jammer dat je nu niet met iedereen tegelijk samen kunt zijn he..

5 jaar geleden

Reactie op Tanniie

Ja echt jammer dat je nu niet met iedereen tegelijk samen kunt zijn he..
Ja vind ik ook! Baal ontzettend van. Enig voordeel is dat het nu wat makkelijker te verbergen is. 馃檴. Ben echt een koffie en wijndrinker. Ik kan zelfs koffiegeur verdragen, dus zou erg opvallen wanneer ik geen koffie of wijn meer drink 馃槈馃槒

5 jaar geleden

Ja vind ik ook! Baal ontzettend van. Enig voordeel is dat het nu wat makkel ...
Haha ja same here! Dat is wel een (het enige!) voordeel..

5 jaar geleden

Koffie geur niet verdragen 馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Tanniie

Haha ja same here! Dat is wel een (het enige!) voordeel..
Had toch liever met hele familie gehad. Extra feest 馃き

5 jaar geleden

Had toch liever met hele familie gehad. Extra feest 馃き
Was echt wel veel leuker geweest idd...

5 jaar geleden

Reactie op Tanniie

Ook leuk! En hoe lang duurde het voordat ze het door hadden?
Mijn ouders hadden compleet niets door en mijn broer had het als 1e gezien ( denk dat we op dat punt al een half uurtje thuis rondliepen met de t-shirts aan) en hij begon te vragen of het echt waar was en geen grap...en sloeg zn handen voor zn mond enz en mijn ouders stonden te kijken voor te zeggen "wa krijgt die in ene keer?" En mijn mama begon te wenen en mijn papa had het nog steeds niet door馃ぃ daar hebben we het echt tegen moeten zeggen. Was een heel mooi moment.

5 jaar geleden

Reactie op Babynr2ontheway

Mijn ouders hadden compleet niets door en mijn broer had het als 1e gezien ...
Super leuk!

5 jaar geleden

Lieve familie, Wat was het een bijzonder jaar. Door het Corona virus hielden we veel afstand van elkaar. Maar 2021 is al in het zicht, en dat word een veel specialer jaar, luister maar naar dit gedicht. Volgend jaar zal er een extra pakje zitten in de zak van Sint. En dat is niet zomaar een pakje, maar voor iemand die zich nu al onder ons bevind. Nu nog piep klein, maar over 7 maanden, zal het echt bij ons zijn! Eindelijk kan Sint het vertellen *naam* is zwanger!!! Al drie maanden, dus met vertellen wachten we niet langer! Het kindje wordt in Juni geboren, dus tegen December zal hij of zij zich wel aan Sint laten horen!

5 jaar geleden

Lieve familie, Wat was het een bijzonder jaar. Door het Corona virus hield ...
Wat een mooi gedicht!! Echt super leuk 鈽猴笍

5 jaar geleden

Sintonline.be

5 jaar geleden

Reactie op Tanniie

Wat een mooi gedicht!! Echt super leuk 鈽猴笍
Voor jou! 馃榿 haha! Mijn familie weet het al en we maken het met kerst Social media bekend! Kan niet wachten!! 馃樀馃樀馃槀

5 jaar geleden

Voor jou! 馃榿 haha! Mijn familie weet het al en we maken het met kerst Socia ...
Dankjewel! Hier kan ik wel wat mee 馃グ

5 jaar geleden

Cool!! Wij willen dat ook doen, oorspronkelijke met een Sinterklaas speurtocht door het huis maar met de Corona mogen we niet samen komen, daarom doen wij het nu via een raadsel