13 Reacties

2 jaar geleden

Oooh wat irritant! De brievenbus voor nu even dichtplakken met tape? Briefje op de deur dat je kleine baby niet kan slapen? En als je weet wie het zijn even wat ouders aanspreken, vind het eerlijk gezegd ook best laat voor dat soort grapjes? 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Oooh wat irritant! De brievenbus voor nu even dichtplakken met tape? Brief ...
Ja dat is het ook. We weten wel welk kind het doet maar niet waar hij woont. En standaard 3 keer per dag

2 jaar geleden

Gatver wat kut. Wij wonen in een appartement en we hebben zo’n hele harde intercom bel. We wonen echt op 10 meter van een cafe en hier vinden ze t ook grappig om dronken aan te bellen s’nachts. Die bel kunnen we helaas niet uitzetten. Misschien bij de deur wachten en direct open doen om dat kind aan te spreken en uit te leggen dat er een baby slaapt.. Heel vervelend!

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Gatver wat kut. Wij wonen in een appartement en we hebben zo’n hele harde i ...
Ja dat heb ik al eens gedaan en toen was het weken rustig. Maar nu is er een ander die het continue grappig vind. En ik vind het echt niet zo heel erg aangezien we allemaal jong zijn geweest. Maar als mn zoontje er wakker van wordt dan word het een ander verhaal.

2 jaar geleden

Cameraatje ophangen. Eventueel een dummy. Dat zal die snotneus wel afschrikken.

2 jaar geleden

Het is vooral niet meer leuk als het al weken gebeurd. Wij dachten dat de bel uit zetten genoeg zou zijn. Tot vandaag. En net herstellende van de waterpokken

2 jaar geleden

Emmer water eroverheen, vroeger een keer meegemaakt met belletje lellen en we hebben daar nooit meer aangebeld hahaha.

2 jaar geleden

Wij hebben het ook gehad en toen heeft mijn moeder een vette klodder creme op de deurbel gesmeerd. Ze zijn nooit weer geweest, waarschijnlijk omdat ze t zo vies vonden omdat ze niet wisten wat t was.

2 jaar geleden

Ring deurbel camera

2 jaar geleden

Gewoon 1 keer met knuppel of bezem achter ze aan rennen. Niet om ze daadwerkelijk iets aan te doen, maar ff laten schrikken. Werkte bij mij in ieder geval. Nooit meer bij die vent aangebeld! 😅

2 jaar geleden

Hier waren het jongens van ren jaar of 14-17. Herhaaldelijk aangegeven dat de baby sliep en dat de honden telkens van slag waren. Na 10x dezelfde avond heb ik de honden los gelaten bij het openen van de deur, heb ze niet meer gezien 🙃

2 jaar geleden

Ik heb ze ooit eens nat gesproeid met de tuinslang, was dan wel in de zomer🤭

2 jaar geleden

Camera deurbel. Gaat af op je telefoon en/of homebase in huis (bijvoorbeeld woonkamer), zodat de echte bel niet meer gaat. Is ook handig voor wanneer er pakketjes komen, of je visite krijgt en de kleine slaapt.