9 Reacties

2 jaar geleden

Is hij verder tevreden? Mij dochter eet op het moment ook minder dan ze zou moeten. Begonnen met brood, moet ze nog niet veel van hebben

2 jaar geleden

Ohhhh hier eet ze sinds een week of 2 ook bijna niks meer. Brood moet ze niks van weten, groente/aardappels niet, soepstengels niet meer en fruit soms wel/soms niet. Ook geen idee waar het aan ligt, maar ik wacht het nog een weekje af en anders CB maar eens vragen.

2 jaar geleden

Reactie op Lott-j

Is hij verder tevreden? Mij dochter eet op het moment ook minder dan ze zo ...
Ja zo lijkt het wel. Hij zeurt wel is soms maar zodra we een bijtring geven afgekoeld dan is hem 2 minuten goed en daarna weer zeuren. Hij speelt veel en wilt alles zien en ontdekken.

2 jaar geleden

Reactie op MOM-

Ohhhh hier eet ze sinds een week of 2 ook bijna niks meer. Brood moet ze ni ...
Ja ik heb hier ook alles al geprobeerd en ik word er gek van. Zelfs zijn melk is met moeite op. Dus ik bel morgen om toch even na te kijken voor de zekerheid.

2 jaar geleden

Misschien een sprong of tandjes? De bovenste tandjes (zij tandjes zeg maar) komen vrij snel door na de eerste tandjes.

2 jaar geleden

Ik heb echt de afgelopen dagen precies hetzelfde gehad!!! Niks eten, flessen laten staan! Mijn dochter wilde dan wel veel slapen overdag en ‘s nachts was het een drama. Nu zag ik gister dat haar tweede tandje door kwam. Geduld hahah het gaat over! Bij Noé heeft het een paar dagen geduurd en sinds gister weer al haar flessen op en vandaag ook nog een broodje gegeten en een half groente potje.

2 jaar geleden

Hier net zo met avondeten, doet na paar hapjes z’n mond niet meer open 🤷🏽‍♀️ En tandjes komen nog niet door

2 jaar geleden

Geen zorgen over maken! Tot 1 jaar is melk hoofdvoeding, en pas na 1 jaar is vast voedsel echt noodzaak.

2 jaar geleden

Dat hebben wij ook gehad 2 weken! En ineens ging hij weer eten! Geen idee wat het is geweest maar zal vanzelf wel weer over gaan, sprongetje of fase ofzo? Hij kon daarna wel ineens tijgeren besef ik me nu...😂😅