Ik ben van het zo veel mogelijk natuurlijk laten oplossen van problemen. Maar ben wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn! Behandelen jullie de Berg op het hoofd op laten jullie het vanzelf weggaan?
Bij mijn dochter van nu anderhalf destijds van alles geprobeerd, maar niets hielp. Uiteindelijk bergzalf van dr Leenarts gekocht en toen was het meteen weg.
Ik heb de zalf van dr leenarts ook geprobeerd. Op zijn hoofdhuid zie ik wel wat verschil maar mijn zoontje heeft het ook op zijn voorhoofd en daar zie ik geen verschil. Weet iemand wat ik voor de voorhoofd kan gebruiken?
Geen ervaring maar de kraamhulp vertelde dat bij berg ook kokosolie goed werkt, dit omdat het ook bacteri毛remmend werkt en vet is. Ik gebruik het ook voor de rode billetjes, droge plekjes op de huid, de huidplooien etc. Ideaal spul en het werkt goed. Sterkte!
Ik heb de zalf van dr leenarts ook geprobeerd. Op zijn hoofdhuid zie ik wel ...
Ik heb op haar hoofdje tussen de wenkbrauwen kokosolie gebruikt. Voor de nacht erop gesmeerd, volgende ochtend kon ik het er zo afvegen met hydrofiele doek.
Wij hebben vandaag zijn lange lokken eraf geschoren馃檲 en vanavond komt er dr leenarts berg zalf binnen en hoop ik het weg te kunnen halen. Had al een spray geprobeerd maar dat werkte niet. Merkte dat hij hier last van had dus ben blij dat ik het gedaan heb.
Wij doen er flink wat natuurlijke Babyolie van weleda op smeren. Dat laten we goed inweken tot aan het volgende badje (badje doen we om de dag). Ze heeft dan wel 2 dagen een wat vettig hoofdje en haar, maar Het Helpt flink!