10 Reacties
2 jaar geleden
Bij de Etos hebben ze vandaag nog bestek en bordjes in de aanbieding. 1+1 gratis. Lijkt me wel handig met een tweeling. Heb je ook direct meerdere in huis.
M’n dochtertje heeft een setje van Jollein maar vind mijn bestek veel ‘leuker’
2 jaar geleden
Wow, zijn jullie al toe aan bestek en bordjes? Hoe doe je dat?
Het bordje belandt hier nog standaard ondersteboven op haar hoofd of op de grond (ook met zuignap). Een lepel in haar mond stoppen gaat redelijk als ik er een hapje op heb gedaan. Alhoewel een lepel ook leuk is als drumstokje. Maar het niveau van zelf met een lepel of vork 😯 van een bord af eten, dat hebben we voorlopig nog niet bereikt.
2 jaar geleden
Reactie op SuusZ88
Het bordje ...
Wat fijn om te lezen dat het bij meer zo gaat! Hier eet hij heel graag zelf maar dan wel met zn handen. Een lepel is leuk om op te kauwen en als hij dan een hap eten wil gaat de lepel overboord haha!
2 jaar geleden
Ik heb 2 bordjes, een met zuignap en de andere siliconen van done by deer. Hij kan nog niet zelf met vork of lepel eten uit zijn bord. Maar heb sindskort bestek gehaald van munchkin. Met lepel geef ik nog zelf, anders zwaait hij hem alle kanten op. Met de vork kan hij niet zelf van bord eten maar als ik er wat op doe en dan de vork aangeef brengt hij het zelf naar zijn mond en geeft de vork weer terug voor zijn volgende hap😅
2 jaar geleden
Wij hebben bestek van Munchkin (volledig plastic), Twistshake (met plastic handvat) en siliconen oefenlepels (pre spoon). Hij eet ook weleens met ons bestek (theelepel en gebakvorkje). Omdat ik al zoveel heb ga ik voorlopig even niets meer kopen, maar ik vind die van Doddl wel erg leuk en lijkt mij ook best handig!
2 jaar geleden
Reactie op SuusZ88
Het bordje ...
Hier speelt hij ook graag met zijn bord en bestek maar soms is hij serieus aan het oefenen met opscheppen, het lukt hem best goed (spaghetti met een vorkje opscheppen). Het is elke keer wel echt een enorme kliederboel 🫢 maar dan zeg ik tegen mezelf dat dit erbij hoort en dat ie het anders nooit leert 🤪
2 jaar geleden
Wij gebruiken nu deze van munchkin omdat het een antislip handvat heeft, met opstaande rand. Zo is het wat veiliger maar raakt ze toch gewend aan het metaal van bestek.
Als eerste lepel gebruike wij echter de pre-spoons van NumNum met het bijbehorend bordje. Waren we heel tevreden over en het maakte het makkelijk voor haar om eten op te scheppen. Er is met die lepel geen verkeerde manier om het vast te houden. Het bordje gebruiken we overigens nog steeds en de pre-spoons zijn nu bijtspeeltjes haha
2 jaar geleden
Reactie op SuusZ88
Het bordje ...
Hahaha ja precies dit dus 🙈🙈
2 jaar geleden
Reactie op SuusZ88
Het bordje ...
Hahaha wat een heerlijke reactie!!
Hier dachten we laatst ook "oh dat zal wel kunnen toch?" Nou ik heb de wortelen van de muur kunnen schrapen (en daar zit ie ongeveer 2 meter vandaan🙃)
We houden t nog even op geen bakjes, bordjes en bestek in zijn handen 🤣