8 Reacties

één jaar geleden

We hebben hier zowel plastic als metalen bestek geprobeerd. Metaal gaat toch het beste. Een echte vork prikt toch makkelijker dan plastic. En het lijkt het meeste op ons eigen bestek, dat scheelt voor ons een hoop strijd aan tafel

één jaar geleden

Ik heb ook een metalen kinder besteksetje.. werkt hier het best.

één jaar geleden

Wij hebben beiden! Inmiddels kan die zo beheerst eten dat ik een kinderbestekje aan durf (vork en lepel mes nog niet). Om te leren scheppen heb ik Num Num lepels, echte aanrader! Kijk vooral naar bestek met korte handvaten is makkelijker voor ze om te gebruiken!

één jaar geleden

Ik heb in Amerika van Munchkin twee metalen besteksetjes van vork en lepel gekocht. Ze hebben een soort rond opstaand plaatje waardoor ze het bestek niet te ver in hun mond kunnen doen, vind ik erg fijn!

één jaar geleden

Munchkin setje, ideaal!

één jaar geleden

Wij hebben dessertlepels en -vorkjes en een setje van Twistshake (metaal met plastic handvatten). Werkt prima! Zoals mama aapie zegt zijn korte handvaten iets om op te letten. Heb plastic nooit fijn gevonden, we zijn al vroeg over gegaan op metaal. Naar mijn gevoel glijdt alles er makkelijker vanaf en plastic vorkjes prikken hier niet goed. Succes!

één jaar geleden

Deze zijn echt super fijn, door de ronde greep kunnen ze ze makkelijk vasthouden. Ons zoontje gebruikt ze al sinds hij 1 jaar is

één jaar geleden

Ik doe gewoon de gebaksvorken en de dessertlepels. Ben sws van mening dat plastic slecht is voor het kind dus wil mn kind hier zo min mogelijk in aanraking laten komen. Sinds 6 maanden drinkt hij uit een normaal glas en sinds 10 maanden eet hij volledig zelfstandig. Alleen met lepelen moeten we hem nog helpen, maar hij doet alles zelf. Gewoon eten van en met de dingen die we zelf gebruiken