59 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Lieve Zeynofficial, Ik wil je even laten weten dat ik aan je denk. Zo knap ...
Heel lief om aan mij te denken, ik slaap nu ongeveer 7 uurtjes per dag, en het gaat al een stukje beter met de medicaties. Morgen vertrekken we opreis.

3 jaar geleden

Ik ben terug van vakantie omdat het niet meer ging elke dag huilen en smeken om niet meer te leven , in 2 maanden tijd 17 kg afgevallen omdat ik geen eetlust meer heb. Elke dag word het slechter en slechter.

3 jaar geleden

Ik wil weer als normaal worden, genieten van mijn leven. Ik wil mijn kindje verzorgen met liefde.. wanneer gaat dit voorbij 馃様 ik ben bang dat er iets zal gebeuren met mij en dat ze zonder mama moet groeien馃槩

3 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Ik wil weer als normaal worden, genieten van mijn leven. Ik wil mijn kindje ...
Ach lieverd, licht aub je psychiater in! Dit gaat over met de juiste hulp, laat je helpen, jouw meisje heeft je nodig 馃グ

3 jaar geleden

Wat enorm rot dat je je zo voelt! Kun je je wellicht tijdelijk laten opnemen? Even loskomen van de situatie en met professionele hulp op naar herstel.

3 jaar geleden

Ik vind het heel erg naar voor je dat je je zo slecht voelt. Heb je je psychiater en/of andere hulpverleners laten weten hoe je je nu voelt? Vraag om hulp en probeer moed te houden. Ook al kan je nu niet geloven dat het ooit weer beter wordt -dat is wat een depressie je laat geloven - je gaat je in de toekomst weer beter voelen! Heb je ook vrienden en familie verteld hoe je je voelt? Zij kunnen je misschien ook steun geven. Veel sterkte 馃崁馃尯馃尰

3 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Ik wil weer als normaal worden, genieten van mijn leven. Ik wil mijn kindje ...
Hey zeyn wil je contact met mij opnemen ik denk dat ik hetzelfde ervaar als jij alleen heb ik geen zelfmoord gedachtes

3 jaar geleden

Reactie op YoungSingleMom

Hey zeyn wil je contact met mij opnemen ik denk dat ik hetzelfde ervaar als ...
Hey, ik weet niet hoe ik contact met je kan opnemen

3 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Hey, ik weet niet hoe ik contact met je kan opnemen
Hoe gaat het met je?

3 jaar geleden

Hoe gaat het met je?
De ene dag voel ik me wat beter en de volgende dag wat slechter.. als ik denk aan de komende dagen wordt ik depressief en heb ik angst.

3 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

De ene dag voel ik me wat beter en de volgende dag wat slechter.. als ik de ...
Zijn er mensen op de hoogte van je huidige situatie? Dit is toch niet vol te houden 馃槱 neem ajb contact op met de hulpverlening! Zij kunnen je wellicht tijdelijk opnemen en helpen!

3 jaar geleden

Heb je whatsapp ?

3 jaar geleden

Snapchat?

3 jaar geleden

Reactie op YoungSingleMom

Snapchat?
Ik heb instagram zeynofficial

3 jaar geleden

Zijn er mensen op de hoogte van je huidige situatie? Dit is toch niet vol t ...
Ja, maar ik wil zelf niet opgenomen worden. Omdat ik bang ben dat ik straks slechter ga worden. Psychiater geeft mij pas na 3 weken een afspraak. En ik ben bij de huisarts geweest ze heeft me andere pillen voorgeschreven. En deze vrijdag moet ik weer bij haar langs.

3 jaar geleden

Sterkte!

3 jaar geleden

Wat vervelend zeg. Ik heb me ook echt heel rot gevoeld tot 3 weken na de geboorte. Ik heb slaapmedicatie gehad en toen bleef er steeds iemand slapen. Ben bewust alleenstaand dus heb hulp nodig gehad. Heb ook veel gepraat met mijn omgeving en dat heeft ook geholpen. Ik dacht dat ik een uitzondering was die geen roze wolk kende maar een gitzwarte wolk. En wat blijkt鈥k ben niet alleen. Veel mensen hebben zich zo gevoeld en dat deed mij toch wel goed, te weten dat ik niet gek ben en een uitzondering ben.

3 jaar geleden

Zeynofficial, hoe gaat het nu met je?

3 jaar geleden

Reactie op JGG123

Zeynofficial, hoe gaat het nu met je?
Het zelfde, maar ik begin het te accepteren.. Mijn man is vandaag terug begonnen met zijn werk, en nu sta ik er weer helemaal alleen voor. Ik hoop echt dat het ooit weer goed komt, dat ik terug kan genieten van mijn leven samen met mijn kindje.. 馃様

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je?