59 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Het zelfde, maar ik begin het te accepteren.. Mijn man is vandaag terug be ...
Heb dat gevoel ook. Voel me heel vaak gefrustreerd . Maar goed dat als mijn kleintje lacht naar mij dak terug liefdevol naar hem kan kijken. Heb alleen echt nood aan slaap . ant van die 3x per nacht opstaan de laatste maand is echt zwaar aant worden . Hij is nu 12weken donderdag dus moet bijna terug werken . En ik voel me echt een wrak op moment . Maja . Veel sterkte alvast . Hopelijk kom je er rap uit xx

2 jaar geleden

Reactie op Nb-

Hoe gaat het nu met je?
Het gaat al veeeel beter met mij, ik kan nu ook meer genieten met mijn dochter. Ik dacht echt dat het nooit beter ging zijn..

2 jaar geleden

Reactie op Marijb86

Heb dat gevoel ook. Voel me heel vaak gefrustreerd . Maar goed dat als mij ...
Slaap is echt heel belangrijk, om de hoeveel uren en hoeveel drinkt je kindje. Ik sliep ook niet,echt totaal niet. Nu slaapt ze van 23:00 tot 8:30/9:00 soms word ze wakker voor een voeding rond 6/7 u

2 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Slaap is echt heel belangrijk, om de hoeveel uren en hoeveel drinkt je kind ...
Vannacht was het van 21u tot 4u en van half 5 tot half 8 dus cava . Ja slapen ik doe men best . Tis natuurlijk niet meer zoveel als vroeger maar genoeg om te kunnen genieten van men klein ventje . Euhm. Probeer het nu terekken naar 4u maar zit tussen de 3 en 4 uur . Tussen de 90 en 120 . Hij komt veel te rap bij blijkbaar zei kind en gezin gistere. . denk dak hem int begin teveel eten heb gegeven haha

2 jaar geleden

Reactie op Marijb86

Vannacht was het van 21u tot 4u en van half 5 tot half 8 dus cava . Ja slap ...
Oei serieus? Nochtans is dat eigenlijk niet zo veel voor een baby van 12 weken. Wat is zijn lengte en gewicht?

2 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Oei serieus? Nochtans is dat eigenlijk niet zo veel voor een baby van 12 we ...
7.9kg en 63cm . Ja hij komt bij maar weten niet goed waardoor dus moet op kinderarts gesprek kijken wat het kan zijn

2 jaar geleden

Ha Zeynofficial, Wil even zeggen dat je supertrots op jezelf mag zijn, het feit dat je aangeeft dat je je niet goed voelt/voelde en hulp hebt gezocht is heel knap! Hopelijk gaat het telkens een stapje beter met je. Ik denk dat dat wel goed komt want je bent heel goed bezig! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Marijb86

7.9kg en 63cm . Ja hij komt bij maar weten niet goed waardoor dus moet op k ...
Voor zijn lengte is het wel nog cava vind ik? Bij mij is ze 8kg en 65 cm, en dat vonden ze goed. Je moet niet echt altijd luisteren naar k&g. Als je kindje honger heeft dan heeft die honger. Als ze eenmaal kruipen en stappen gaan ze toch terug vermageren 😬

2 jaar geleden

Reactie op lalalola

Ha Zeynofficial, Wil even zeggen dat je supertrots op jezelf mag zijn, he ...
Hey , Inderdaad ik ben er echt trots op! En hoeveel mensen die mij hebben gesteund, echt waar ik ben jullie allemaal dankbaar.. 🥰 Het is niet helemaal voorbij maar ik voel me al stukken beter. Tleven gaat door♥️

2 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Hey , Inderdaad ik ben er echt trots op! En hoeveel mensen die mij hebben ...
Ik heb dit topic constant gevolgd en aan je gedacht! Ben heel blij voor je dat het allemaal weer de goede kant op gaat! Ga zo door😘 geniet van elkaar!

2 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Hey , Inderdaad ik ben er echt trots op! En hoeveel mensen die mij hebben ...
Wat fijn om te horen dat het beter met je gaat! Ik hoop dat je steeds een beetje meer kan gaan genieten van het moederschap ❣

2 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Hey , Inderdaad ik ben er echt trots op! En hoeveel mensen die mij hebben ...
Wat fijn zeg! Na hoe veel weken ging je je een beetje beter voelen?

2 jaar geleden

Reactie op Nb-

Wat fijn zeg! Na hoe veel weken ging je je een beetje beter voelen?
Ongeveer 3 maanden na de bevalling begon ik mij wat beter te voelen, ik dacht dat het nooit goed ging komen. Ik probeer altijd aan positieve dingens te denken.

2 jaar geleden

Ging dat vanzelf of heb je daar hulp bij gehad?

2 jaar geleden

Reactie op Nb-

Ging dat vanzelf of heb je daar hulp bij gehad?
Ik heb veel hulp gekregen van mijn ouders (nog steeds) en ik neem ook nog medicatie in.

2 jaar geleden

Reactie op Zeynep03

Ja, maar ik wil zelf niet opgenomen worden. Omdat ik bang ben dat ik straks ...
Welke pillen heb je geslikt? Ook anti depressiva?

2 jaar geleden

Reactie op Nb-

Welke pillen heb je geslikt? Ook anti depressiva?
Sertraline van 100mg elke smorgens 1tje En trazodone 1 u voor slapen gaan een halve. Maar trazodone neem ik al een tijdje niet meer in.

7 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van topic starter