6 Reacties

4 jaar geleden

Ik kan eigenlijk maar 1. En dat is Heerlen. Of ik moet Maastricht pakken. Maar dat mag denk ik niet zo maar. En eerlijk als het zo ver is wil ik zo snel mogelijk op plaats van bestemming zijn haha

4 jaar geleden

Reactie op Ikke1981

Ik kan eigenlijk maar 1. En dat is Heerlen. Of ik moet Maastricht pakken. M ...
Och ik sufferd ik lees niet goed. Je vraag ervaring over ziekenhuis Den Haag

4 jaar geleden

Reactie op Ikke1981

Ik kan eigenlijk maar 1. En dat is Heerlen. Of ik moet Maastricht pakken. M ...
Ja ik kreeg vandaag de vraag in welke ziekenhuis wil je bevallen.. ik wist niet dat ik kon zieken🤣. .. nu moet ik me daarmee bezighouden 🤣

4 jaar geleden

Ik kan ook tussen deze twee kiezen en mijn voorkeur gaat uit naar het Haga. Zelf goede ervaringen mee en veel positieve verhalen over gehoord. En een heel mooi en modern geboorte centrum. Nadeel is dat het mogelijk is dat er geen plek is, want ze liggen snel vol (volgens mijn verloskundige).

4 jaar geleden

Ik beval in mch westeinde, heb persoonlijk weer slechte ervaring met Haga. Maar dat is voor iedereen wisselend denk. Heb ook al mn controles en echo's in Westeinde en tot nu toe prima.

4 jaar geleden

Ik ben al medisch en loop al in het Westeinde. Tot nu toe alleen nog maar contact gehad met fijne mensen. Nadeel is wel de bereikbaarheid, en dat het gebouw wat outdated is (in september wordt het moeder-kindcentrum geopend).