20 Reacties

5 jaar geleden

https://www.bonprix.nl/product/voedings-nachthemd-zwart-943160/?itemOptionId=29942335&shop=51245&isSizeUpdate=true Deze heb ik bij eerste gekocht, nu even niet leverbaar maar wel ideaal ding!

5 jaar geleden

Heb bij hunkemoller 2 gekocht zitten heerlijk en niet duur

5 jaar geleden

Die heb ik ook gekocht! Super fijn jurkje

5 jaar geleden

Bij de wibra heb je die! Voor geen 10tje. Wel met lange mouwen heb ik die zelf gehaald. Misschien dat er ook korte mouwen zijn.

5 jaar geleden

Ik heb een pyjama van bonprix besteld: kan je erna ivm knoopjes ook goed gebruiken als voedings pyjama Niet duur, katoen, en zeker nog wel een keer in de was te gooien om de eerste weken nog lekker te dragen

5 jaar geleden

Ja die bedoelde ik: heb ik ook gekocht

5 jaar geleden

Bij de kruidvat hebben ze big shirts voor €2.99 😊

5 jaar geleden

Deze bedoel ik :)

5 jaar geleden

https://www.hetbevallingsjurkje.nl/ Ik heb hier goede verhalen over gehoord maar ik twijfel nog of ik dit jurkje zal aanschaffen. Op Etsy zou je ook even kunnen kijken Mascha van Beautygloss had daar een heel fijn jurkje gekocht zie vlog; https://youtu.be/x-ToBg-GqoU

5 jaar geleden

Bij H&M kun je ook gewoon wat halen. Paar maten groter desnoods. Ik hoor vaak om me heen dat ze er niet eens aan toe komen om zich om te kleden of zelfs naakt bevallen dus ik zou er zelf niet teveel aan uitgeven..

5 jaar geleden

Geef er vooral niet te veel geld aan uit😅 twee bevallingen gehad tot nu toe en twee keer niet aan gehad wat ik van te voren aan zou gaan doen. Zoek vooral goed uit wat je er na aan wil😉

5 jaar geleden

Het bevallingsjurkje heb ik twee van besteld. Schijnt na bevalling ook heerlijk te zijn in kraamtijd met alle knoopjes.

5 jaar geleden

Reactie op Baby18juni

Deze bedoel ik :)
Zijn die nu in de aanbieding? Ik zie ze nergens

5 jaar geleden

Reactie op mlp

Zijn die nu in de aanbieding? Ik zie ze nergens
Ja ik heb ze gister bij de winkel gehaald. Ik weet niet of ze ze ook online verkopen

5 jaar geleden

Ik heb gewoon een groot pyjama jurkje bij de Hema gekocht.

5 jaar geleden

Kruidvat, wibra en AliExpress. Ik heb er een heleboel. Kruidvat had nu ook flanellen nachthemden met knoopjes. En ik heb een satijnen pyjama met knoopjes gehaald.

5 jaar geleden

Superbedankt voor al jullie reacties, ja voor na de bevalling ga ik een goede pyjama aanschaffen maar het ging mij meer om tijdens de bevalling dragen en die vervolgens weggooien (gezien die niet heel schoon meer zal zijn😅). Ik zal even op de genoemde winkelsites kijken.

5 jaar geleden

Reactie op Sev08

Superbedankt voor al jullie reacties, ja voor na de bevalling ga ik een goe ...
Mijn bevalshirt was gewoon helemaal schoon geworden. Kraamzorg had hem voor mij geweekt en gewassen. Was wel Grijs. Een wit shirt zal je misschien meer op blijven zien. Ik had gewoond en pyjama jurk van de action. Draag ze tijdens de zwangerschap ook in de warmere maanden.

5 jaar geleden

Reactie op Sev08

Superbedankt voor al jullie reacties, ja voor na de bevalling ga ik een goe ...
Je krijgt hem wel schoon hoor, zeker als hij zwart is...

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld, heerlijk stofje en met knoopjes dus makkelijk open te maken om de baby op m'n borst te leggen