8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de slotjes van de Ikea. Het is geen gezicht maar werkt erg goed. Heb weleens gehoord dat kindjes het vaak snel door hebben hoe ze een slotje moeten openen, maar ik geloof dat ze deze echt niet open krijgen!

één jaar geleden

Wij hebben op sommige kastjes en lades waar gevaarlijke dingen in staan van die magneetslotjes. Gekocht bij bol.com, weet niet meer precies welke. Maar ze werken goed en je ziet er niets van

één jaar geleden

Kinderslot voor in de kast, 12-pack, babyveilig kastslot, onzichtbare kastbeveiliging, montage zonder boren en schroeven, voor schuifladen en voor keukenkastdeuren (wit) https://amzn.eu/d/gwtoYHJ Bevalt heel goed deze! Niet zichtbaar van de buitenkant

één jaar geleden

Wij hebben deze, het was even wennen maar werkt perfect. Je kan ze ook ‘uit’ zetten als je het kinderslot er niet op wil hebben bijv. voor het uitladen van de vaatwasser of tijdens het koken als de kleine toch niet in de buurt is.

één jaar geleden

Wij hebben magneet 🧲 slotjes ideaal niet vanaf de buitenkant zichtbaar en werkt echt perfect. Mijn zoontje hangt er aan met z’n gewicht maar krijgt het niet open.

één jaar geleden

Reactie op Rooskim

Wij hebben magneet 🧲 slotjes ideaal niet vanaf de buitenkant zichtbaar en ...
Hoe werkt dat? Moet je dan met een andere magneet ertegenaan de deur “unlocken”? Want dat zou ik denk ik vergeten bij de hand te houden. Wel fijn dat je zoon eraan kan hangen zonder dat het open gaat, onze zoon is best sterk en geloofde niet dat het zou werken…

één jaar geleden

Ik heb maagneet slotjes en waar die niet kunnen heb ik dit van safety first. Hij krijgt ze allebei niet open

één jaar geleden

Hier ook magneetslotjes. Even wennen met openen, maar ideaal. Ze zijn niet zichtbaar en de kastjes kunnen ook niet een klein stukje open dus geen vingers tussen de kastjes.