12 Reacties
5 jaar geleden
Als je je zorgen maakt zou ik de verloskundige even bellen zodat ze je evt gerust kan stellen!
Ik heb soms ook last van pijnlijke bewegingen van de baby. Het lijkt bij mij dan ook idd alsof hij aan de binnenkant ergens aan hangt of trekt. Ik denk dat het komt doordat een voetje of i.d. net niet goed gepositioneerd is.
Je kunt proberen op je knie毛n op bed te gaan zitten en voorover te buigen met je buik. De baby wil bij mij dan weleens een andere houding aannemen waardoor ik geen (of minder) steken meer voel! 馃
5 jaar geleden
Zelfde, noemde het knijpen maar dat kan ze niet. Idd trekken dan, heel vervelend. En ook schrokjes beneden als ze druk doet. Ik ga bellen vk zo en vragen echo. Sinds 20wk niet gezien. Ben nu 30.4 krijg bij 37 wk pas echo.
5 jaar geleden
Het is nooit dom om te bellen als je je zorgen maakt. Dus gewoon doen!
Ik heb soms wel dat ik steken krijg in mn zij, volgens mij omdat ie dan zn voet lekker in mn zij begraaft. Qua drukgevoel heb ik dat soms ook in mn schaamstreek, alsof er gewichten aan mn vagina hangen. Dit komt bij mij door weker wordende bekken en meer rust pakken, af en toe 5-10 min op mn zij liggen helpt, dan trekt het ook meteen weg.
5 jaar geleden
Je kan altijd bellen!
Ik ook gedaan 2 weken terug, toen hij zo ontzettend beweeglijk was, meer dan ik gewend was. Alles was prima gelukkig, en dus maak ik me in die zin niet meer druk over de schoppen tegen m'n ribben 馃檲. Die van mij ligt andersom, maar ook niet bepaald prettig.. Ben nu 28 weken, en je kan op zulke momenten precies voelen waar z'n voetje zit.
5 jaar geleden
Het voelt zeker niet altijd prettig. En ik heb ook een paar plekjes waar ze vaker tegenaan duwt of schopt, die voelen wel beurs. Echt pijnlijk kan ik het niet noemen.
5 jaar geleden
Die schok herken ik zeker! Nu 29+1 en ze zit nog vrij hoog. Soms voelt het indd echt niet heel prettig, maar ach ben blij dat ik der lekker veel voel. Denk dat het een teken is dat het juist goed met der gaat 馃檹馃徏馃崁
5 jaar geleden
Ik herken dit wel, bij mij trapt ze ook vaak in de buurt van mijn navel en dat voelt voor mij echt niet fijn!
Probeer wel elke keer te genieten dat ik haar zovaak mag voelen