7 Reacties

één jaar geleden

- Knutselen - Kleien - Sensorische bak - Water met een sopje en dan bakjes afwassen oid (zou dat gewoon in de badkamer doen) - Abonnement op speelotheek om speelgoed vaker te kunnen afwisselen - Leertoren aanschaffen zodat ze kunnen helpen in de keuken (je hebt ook leertorens die ruim genoeg zijn voor 2 kindjes). Of 1 kindje in de leertoren en de ander op het aanrecht evt. Mijn zoontje vind het nu echt heel leuk om te helpen in de keuken. - hut bouwen (dit doe je dan zelf natuurlijk.. maar misschien vinden ze het wel heel leuk om er spulletjes naartoe te brengen e.d., mijn zoontje is op dit moment groot fan van zichzelf in de kleinste hoekjes proppen😄)

één jaar geleden

Of een klim 'parcours' maken > kussens, dekens e.d. op de grond waar ze op kunnen klimmen en rollen. De kussens van onze bank kunnen eruit en zijn daar heel geschikt voor. Je kunt ook op Pinterest/YouTube kijken voor activities 16 month old e.d., zo vind ik ook regelmatig leuke ideeën.

één jaar geleden

Hoe oud zijn die van jou? Ik zit met hetzelfde probleem, vind het zo zwaar 😭 Ze zijn of alles snel beu, of pakken spullen van elkaar af, t gaat hooguit 5 minuten goed

één jaar geleden

Wat gebeurt er als je ze gewoon laat? Verveling voor kinderen is helemaal niet slecht namelijk, stimuleert ze creatief te zijn en iets te bedenken om te doen. Probleemoplossend vermogen wordt geprikkeld.

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Wat gebeurt er als je ze gewoon laat? Verveling voor kinderen is helemaal ...
Nou bij mij komen ze dan allebei aan mijn broek hangen, maar middenin sprong 10 ook

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Hoe oud zijn die van jou? Ik zit met hetzelfde probleem, vind het zo zwaar ...
16 maanden

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Wat gebeurt er als je ze gewoon laat? Verveling voor kinderen is helemaal ...
Op de bank/tafel klimmen/lopen… is niet te doen.. ze hebben speelgoed maar ze vinden het gewoon leuk om op te bang te gaan .. en dat wel 50x per dag als het niet meer is.. ik haal ze er elke keer weeer vanaf.. en dat x2 😥