14 Reacties

2 jaar geleden

De Bibs spenen mag je niet uitkoken. Inderdaad 5 minuten in kokend water hangen aan een vork, zodat de hele speen onder de water zit. En dat eigenlijk elke week herhalen. Dagelijks gewoon afspoelen onder heet water.

2 jaar geleden

Ik ‘week’ hem 5 minuten in gekookt water. Heb gelezen dat je ze niet mag uitkoken zoals bijvoorbeeld de fles?

2 jaar geleden

Reactie op Ritualslj

De Bibs spenen mag je niet uitkoken. Inderdaad 5 minuten in kokend water ha ...
Kijk hier heb ik iets aan, heel erg bedankt! 😄

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Ik ‘week’ hem 5 minuten in gekookt water. Heb gelezen dat je ze niet mag ui ...
Ja nadat de speen zo verkleurd was heb ik het gelezen.. staan veel verschillende dingen maar ben blij dat ik het nu weet!

MOD

2 jaar geleden

Als je bibs gaat uitkoken komen er scheuren in het speentje. Nooit doen

2 jaar geleden

Reactie op xzga

Als je bibs gaat uitkoken komen er scheuren in het speentje. Nooit doen
Yes dankjewel! Ik heb nu ( nieuwe ) gewoon laten weken 😄

2 jaar geleden

Reactie op Ritualslj

De Bibs spenen mag je niet uitkoken. Inderdaad 5 minuten in kokend water ha ...
Dit heb ik dus 2 weken geleden gedaan, en alle spenen weg kunnen gooien. Het rubber is hierdoor echt aangetast, het zag er gewoon “week” uit. En alsof de speen van het plastic af zou knappen, beetje gek uitleggen. Ik heb dus (erna pas) gelezen dat je er alleen kokend water over mag gieten, maar ze dus absoluut niet er in mag laten liggen.

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Dit heb ik dus 2 weken geleden gedaan, en alle spenen weg kunnen gooien. He ...
Dat is gek. Zo staat het wel op de beschrijving van Bibs om de spenen op deze manier “uit te koken”.

2 jaar geleden

Tip; Kruidvat heeft spenen die soort gelijk zijn aan Bibs maar dan van plastic ipv rubber. Veel beter als je het mij vraagt. De rubberen zijn altijd vies, plakkerig en snel kapot gebeten. Overigens is het ook een groot prijsverschil met KV eigen merk

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Tip; Kruidvat heeft spenen die soort gelijk zijn aan Bibs maar dan van plas ...
Dan is t hele effect van bibs kopen eraf.. dan kan je elke andere plastic speen kopen 😅 die bibs koop je juist omdat het rubber is en dus beter voor je kindje.. Maja je hebt idd ook “hype mama’s” ertussen zitten en bibs kopen omdat iedereen het koopt

2 jaar geleden

Reactie op Ritualslj

Dat is gek. Zo staat het wel op de beschrijving van Bibs om de spenen op de ...
Dit is de beschrijving van bibs

2 jaar geleden

Reactie op Mamaof1

Dan is t hele effect van bibs kopen eraf.. dan kan je elke andere plastic s ...
Dat is niet waar dat je iedere andere plastic speen kan kopen want ze hebben niet allemaal diezelfde ronde vorm. Ieder moet voor zich weten welke speen die doet maar ik vind bibs echt vies. Er kleeft super veel zooi aan en dat stopt je kindje dan telkens in zijn mond.

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Dat is niet waar dat je iedere andere plastic speen kan kopen want ze hebbe ...
Ik heb het dan ook niet over de vorm maar het materiaal.. De vorm is 1 maar ook het materiaal is een belangrijke factor om voor bibs te kiezen. Ik snap wat je bedoeld met dat kleven, heel irritant inderdaad😅, mijn halve trui hangt er altijd aan🤣