6 Reacties

één jaar geleden

Die bibs vervormen kennelijk een beetje als je er lang op zuigt. theoretisch zou je er zelf een uurtje op kunnen zuigen, om hem minder nieuw te maken ..

één jaar geleden

Laat haar maar kapot zuigen, grote kans dat ze ‘m dan niet meer hoeft. Hier had ze ook een klein gaatje erin gebeten. Meteen klaar ermee.

één jaar geleden

Je weet wel als je bibs op lange duur gaat gebruiken dat dit slecht is voor haar spraak en dat haar kaak slecht erdoor kan groeien? Heb je de reviews op internet gelezen? Ik zou er meteen cold turkey mee stoppen. En de meesten die bibs hebben gehad moeten uiteindelijk altijd een beugel.

één jaar geleden

Reactie op Brendaxx

Je weet wel als je bibs op lange duur gaat gebruiken dat dit slecht is voor ...
Ja dat weten we. We hebben geprobeerd om zo te stoppen, alleen blijft ze maar huilen en schreeuwen. Daarom hebben we het nu alleen nog snachts waarbij ze de speen niet eens de hele nacht in heeft maar enkel gebruikt voor het in slaap vallen. We geven haar nu de oude speen al niet meer. We hebben nu 1 dezelfde nieuwe gehaald. Tot op heden pakt ze deze dus niet en is het huilen en schreeuwen dus niet te stoppen 🙈

één jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Ja dat weten we. We hebben geprobeerd om zo te stoppen, alleen blijft ze ma ...
Mijn tip is om die nieuwe ook niet te geven en er maar aan over te geven. Het wordt echt beter geloof me. Het is paar dagen of een week krijsen en huilen. Maar ze gaat echt uiteindelijk vanzelf slapen! Dus gewoon ermee doorgaan. Veel ervaring van moeders hierop gelezen die dat hebben gedaan

één jaar geleden

Je hebt bij bibs verschillende maten… mijn oudste die heeft de 18 maanden speen ook nooit geaccepteerd… Snap echt wel dat een speen niet goed voor het gebit is, maar ene kind heeft meer behoefte aan een speen dan ander… er zit een duidelijk verschil of je je kind ook overdag met een speen laat lopen of alleen om in slaap te komen. Dus vooral doen wat goed voelt.