136 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op babe '21
Hoe lang duurde die vlekjes?
Hier duurde het 2,5 dag ong en toen waren ze weg
2 jaar geleden
Hebben jullie kindjes ook diarree gehad na de vaccinatie? 2/3 dagen daarna.
VRIEND
2 jaar geleden
Hier beginnen ook de bijwerkingen te komen. Mijn zoontje zit nu op dag 9, gisteren al wat verhoging maar was verder vrolijk. Vannacht drama met slapen en nu echt koortsig en de hele dag al hangerig. Heeft ook geen een keer kunnen slapen maar is super moe, echt heel sneu. En dan ook nog met deze hitte erbij pfff. Vind het zo zielig 😔😪😪
2 jaar geleden
Reactie op Juni2021boy
Hier duurde het 2,5 dag ong en toen waren ze weg
Hier ook inderdaad na 2 dagen weg
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Hebben jullie kindjes ook diarree gehad na de vaccinatie? 2/3 dagen daarna. ...
Nee geen diarree gehad hier.
2 jaar geleden
Reactie op Magdalena95
Hier beginnen ook de bijwerkingen te komen. Mijn zoontje zit nu op dag 9, g ...
Ja het is echt heel zielig.
Ze weten niet zo goed wat ze met zichzelf aan moeten lijkt het. Sterkte 🤗
2 jaar geleden
Hier ook drama. Normaal nooit reactie op vaccinaties, maar nu echt heel veel. Hoge koorts (40+), helemaal onder de rode vlekjes, diarree, hangerig, niets willen, niet zelf spelen, eigenlijk ook niet bij je zitten, niet eten en drinken, ben echt blij dat het ergste voorbij lijkt te zijn, dit was zeker geen pretje nee.
2 jaar geleden
Wij moeten morgen, maar als ik dit allemaal lees ben ik er huiverig voor 🙈. Ik hoop voor alle kleintjes die nog moeten dat het mee mag vallen!
2 jaar geleden
De prikjes zelf gingen veel beter dan met 11 maanden. Nu hopen dat komende 2 weken de bijwerkingen meevallen
2 jaar geleden
Even een ander geluid hier, geen last gehad van de vaccinatie terwijl bij elke vaccinatie het altijd raak is! Geluk gehad dit keer!
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Even een ander geluid hier, geen last gehad van de vaccinatie terwijl bij e ...
Hier ook! En we zijn inmiddels een week verder. Merk niks aan haar behalve dat ze wat warm is. Vorige heeft ze wel last van gehad..
2 jaar geleden
Ons meisje heeft 'm ook laatst gehad en en had op ongeveer dag 9 koorts en kreeg de dag erna rode puntjes op haar lichaam. De koorts was na 2 dagen weg en de puntjes zijn na een paar daagjes weggetrokken
2 jaar geleden
Dag 7 nu en veel huilen en ze zweet (geen koorts). Dat is het voor nu. (Nog)