250 Reacties
3 jaar geleden
Mijn ervaring is om eerst van een merk 1 of 2 pakken te pakken en dan te kijken hoe de kleine erop reageert. Mijn kleine man kreeg uitslag van die van Kruidvat eigen merk en pamper, maar op zwitsal doet hij het heel goed en heeft nergens last van!
3 jaar geleden
Ik heb van alle merken die ik tegen kom 1. Op basis daar van kijken waar ze ...
Oh das ook slim!
3 jaar geleden
Kruidvat werkte bij ons niet terwijl deze super populair zijn. Dus vanaf t begin eigenlijk pampers gebruikt en niet veranderd sindsdien (2018)
Het verschilt echt per babyhuid en wat je zelf fijn vind aanvoelen bij je kind. Je rolt er vanzelf in 馃憤
3 jaar geleden
Wij gaan beginnen met die van na茂f, kijken hoe dat gaat. Al het andere, hoe "zonder troep" ook, is helaas van plastic.. Die van na茂f is van eucalyptus vezels. Of anders ook wasbare voor thuis.
3 jaar geleden
Mijn ervaring is om eerst van een merk 1 of 2 pakken te pakken en dan te ki ...
Ja denk dat ik dat ook ga doen. Straks zit je met een grote (voordeel)doos en blijkt dat het huidje er niet tegen kan. Hoewel dat met doekjes waar geen troep in zit eigenlijk niet zou moeten kunnen toch?
3 jaar geleden
Ik las ergens in een topic over groene, oranje en rode billendoekjes, over welke wel en niet goed zijn. Zie link van de Consumentenbond. Aan de hand daarvan heb ik de berendoekjes sensitive van de ah
https://www.consumentenbond.nl/verzorging-van-je-kind/wat-zit-er-in-babydoekjes
3 jaar geleden
Reactie op Mandy.
Ja denk dat ik dat ook ga doen. Straks zit je met een grote (voordeel)doos ...
Mss niet per se dat je baby er niet tegen kan maar dat je merkt dat het geen fijne doekjes zijn in gebruik of snel uitdrogen ofzo!
3 jaar geleden
Wasbare billendoekjes icm wasbare luiers. De gratis wegwerp billendoekjes uit babyboxen enzo gaan we voor onderweg gebruiken. Als ze niet heel vies zijn gaan ze in een wetbag mee naar huis en in de wasmachine, kunnen we ze nog eens gebruiken als inlegvel 馃槃 als we door die voorraad heen zijn gebruiken we de wasbare ook voor onderweg.
3 jaar geleden
Wij gebruiken de sensitive van de Lidl. Veel verschillende doekjes geprobeerd maar deze zijn het fijnst!
Meest fijne eraan is het klepje op de verpakking die je open en dicht kan doen in plaats van zo'n irritant sticker dingetje die na een paar keer open blijft staan. En ook fijn, de doekje blijven niet zo aan elkaar plakken.
3 jaar geleden
Tot nu toe al 2,5 jaar erg tevreden over de Kruidvat billen doekjes. Dus daar gaan we lekker mee door! Vaak ook goed in de actie! Maar als het je eerste is zou ik inderdaad van meerdere merken 1 pakje halen en zelf uitproberen. Had laatst voor de 2e een ander merk doekjes in een babybox gekregen en merkte meteen verschil en dat ik die echt niet fijn vond (merk en naam weet ik even niet meer) maar verschilt dus echt per persoon en billen van je kindje.