Hi allemaal! Niet het meest belangrijke onderdeel van de uitzet, maar nu ik steeds meer kan afvinken ben ik bij de billendoekjes beland 😄
Ben benieuwd voor welke billendoekjes jullie gaan?
Wij hebben een startpakket wasbare van cheeky wipes klaar liggen en een doos water wipes. Gaan bekijken wat we het makkelijkst vinden. Ik denk dat het de wasbare thuis worden en de water wipes voor onderweg.
Haal altijd voor de opvang hier en daar doekjes, bij de AH meestal omdat die hier achter zit. Maar voor ons eigen kleintje gebruik ik eerst de doekjes die ik heb gehad & die in babydozen zaten, en dan kijk ik naar de doekjes die ik nog niet heb gehad en probeer ik die uit.
Ik heb deze in de aanbieding gekocht. Een hele doos voor €20,-. Ze stonden ...
Deze hebben wij ook gekocht in de aanbieding gelijk voor een heel jaar (je heb het toch nodig en dan hoef ik er niet elke keer om te denken om ze te kopen heerlijk gevoel
Bij de eerste tot 2 jaar water wipes gebruikt en hij heeft eigenlijk nooit uitslag gehad. Nu overgestapt op goedkopere voor de oudste. Bij de baby straks ga ik weer water wipes gebruiken.
Al 4,5 jaar gebruik ik etos sensitive voor iedereen in huis en alles mee poetsen 🤣 dus ook voor de kleine... ook een doos van de pure om uit te proberen
Etos sensitive gebruiken we nu al en blijven we gebruiken. Beetje normale prijs, niet teveel zooi en zijn voor mij de enige die niet echt stinken (heb er veel getest).