250 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb vandaag op de voordeelkaart de waterdoekjes van kruidvat voor €1. Misschien een tip voor mensen die ook een voordeelkaart hebben 🥰😀
3 jaar geleden
Reactie op KP3.2
Bij welke winkel heb jij alles bestelt?
Kaatje Katoen
3 jaar geleden
Reactie op Klazientje
Voor degene die kiezen voor wasbare billen doekjes: op basis waarvan hebben ...
Ik heb bij Ikea de Hildegun vaatdoekjes gehaald, die zijn lekker dik en hebben één badstof kant en één glad katoenen kant. Voor €0,19 per stuk kon ik nergens andere vinden die een betere prijskwaliteit verhouding hadden 😄 moet ze nog gaan gebruiken (baby komt in juni) maar op de wasbare luiers Facebookgroep heb ik al wat enthousiaste moeders erover gehoord 😁
3 jaar geleden
Kruidvat water doekjes, gebruik deze bij m’n dochter nog steeds en ga deze ook voor de baby gebruiken. Super fijn!
3 jaar geleden
Neutral, water wipes of Huggies 99% water. Geen parfum en weinig troep erin ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Eva_L
Hebben jullie ervaring met billendoekjes van Naif?
Ik ben ineens helemaal ...
Zit stiekem toch wel wat irriterende stoffen in lees ik online! Geen idee of dat ook geldt voor de billendoekjes!
3 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Zit stiekem toch wel wat irriterende stoffen in lees ik online! Geen idee o ...
Heb ze eens gekocht om te proberen, maar vind ze echt belachelijk duur en merk niet echt verschil met onze etos doekjes (afgezien dat ik de etos niet vind stinken).. :p dus hier blijft t lekker etos
3 jaar geleden
Nav een tip hier heb ik besloten idd meerdere merken te proberen! Kruidvat sensitive, Etos sensitive, neutral en waterwipes!
3 jaar geleden
Is ook even afwachten, dus niet teveel inkopen in het begin, mijn oudste dochtertje bleek niet tegen de parfum te kunnen in sommige billendoekjes. Gewoon een kwestie van proberen, ik heb nu 3 verschillende soorten in huis gehaald (van elk 2 pakjes) dan kunnen we gewoon kijken welke het fijnste werkt ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Yvonne79
Ik heb bij Ikea de Hildegun vaatdoekjes gehaald, die zijn lekker dik en heb ...
Goeie tip! 👍🏼 Ik zal ook eens een paar Hildeguns halen om te proberen.
3 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Zit stiekem toch wel wat irriterende stoffen in lees ik online! Geen idee o ...
Naiif zit synthetische parfum in. Petit&jolie is daarintegen een beter alternatief. En de billendoekjes zonder de troep zijn de waterdoekjes van de kruidvat het beste. En ook nog eens aantrekkelijker qua prijs 👌
3 jaar geleden
Wij hebben de billendoekjes van pampers sensitive.Deze hebben wij omdat ons zoontje slecht kon tegen veel
Soorten doekjes en er uitslag van kreeg. Voor oan komend zoontje gaan we deze ook gebruiken.
TIP!!!!!
Koop niet meteen een hele doos van doekjes, als je kind er verkeerd op
Reageerd sta je te kijken met al je doekjes.