250 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb vandaag op de voordeelkaart de waterdoekjes van kruidvat voor €1. Misschien een tip voor mensen die ook een voordeelkaart hebben 🥰😀

3 jaar geleden

Ik heb een consult gehad bij een luierzaak in wasbare luiers en die hadden ...
Bij welke winkel heb jij alles bestelt?

3 jaar geleden

Reactie op KP3.2

Bij welke winkel heb jij alles bestelt?
Kaatje Katoen

3 jaar geleden

Alleen wipes op waterbasis aangeschaft !

3 jaar geleden

Reactie op Klazientje

Voor degene die kiezen voor wasbare billen doekjes: op basis waarvan hebben ...
Ik heb bij Ikea de Hildegun vaatdoekjes gehaald, die zijn lekker dik en hebben één badstof kant en één glad katoenen kant. Voor €0,19 per stuk kon ik nergens andere vinden die een betere prijskwaliteit verhouding hadden 😄 moet ze nog gaan gebruiken (baby komt in juni) maar op de wasbare luiers Facebookgroep heb ik al wat enthousiaste moeders erover gehoord 😁

3 jaar geleden

Kruidvat. Die stinken niet zo en zijn goed betaalbaar.

3 jaar geleden

Kruidvat water doekjes, gebruik deze bij m’n dochter nog steeds en ga deze ook voor de baby gebruiken. Super fijn!

3 jaar geleden

Neutral, water wipes of Huggies 99% water. Geen parfum en weinig troep erin ☺️

3 jaar geleden

Pampers aqua pure! Super fijne doekjes, lekker vochtig en voor de gevoelige huid. Met een actie ook goed te betalen!

3 jaar geleden

Reactie op memfem

Stof is heel anders. Ik heb de katoenen variant. Met de bamboo ben ik niet ...
Bedankt voor je reactie! Ik ben zelf meer van de gemak om toch de wegwerp doekjes te gebruiken🙊 maar was wel nieuwsgierig wat er dan anders is tov hydrofiele washandjes 🙂

3 jaar geleden

Hebben jullie ervaring met billendoekjes van Naif? Ik ben ineens helemaal gek van naif omdat het zo goed/ongeparfumeerd/milieuvriendelijk/plasticproductie zou zijn maar weet niet of ik me gewoon laat meeslepen 😄

3 jaar geleden

Reactie op Eva_L

Hebben jullie ervaring met billendoekjes van Naif? Ik ben ineens helemaal ...
Zit stiekem toch wel wat irriterende stoffen in lees ik online! Geen idee of dat ook geldt voor de billendoekjes!

3 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Zit stiekem toch wel wat irriterende stoffen in lees ik online! Geen idee o ...
Heb ze eens gekocht om te proberen, maar vind ze echt belachelijk duur en merk niet echt verschil met onze etos doekjes (afgezien dat ik de etos niet vind stinken).. :p dus hier blijft t lekker etos

3 jaar geleden

Nav een tip hier heb ik besloten idd meerdere merken te proberen! Kruidvat sensitive, Etos sensitive, neutral en waterwipes!

3 jaar geleden

Is ook even afwachten, dus niet teveel inkopen in het begin, mijn oudste dochtertje bleek niet tegen de parfum te kunnen in sommige billendoekjes. Gewoon een kwestie van proberen, ik heb nu 3 verschillende soorten in huis gehaald (van elk 2 pakjes) dan kunnen we gewoon kijken welke het fijnste werkt ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Yvonne79

Ik heb bij Ikea de Hildegun vaatdoekjes gehaald, die zijn lekker dik en heb ...
Goeie tip! 👍🏼 Ik zal ook eens een paar Hildeguns halen om te proberen.

3 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Zit stiekem toch wel wat irriterende stoffen in lees ik online! Geen idee o ...
Naiif zit synthetische parfum in. Petit&jolie is daarintegen een beter alternatief. En de billendoekjes zonder de troep zijn de waterdoekjes van de kruidvat het beste. En ook nog eens aantrekkelijker qua prijs 👌

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn zoontje van 2 vanaf het begin al etos sensitive. Erg tevreden over!

3 jaar geleden

Jumbo... goedkoopste en prima 👌🏼

3 jaar geleden

Wij hebben de billendoekjes van pampers sensitive.Deze hebben wij omdat ons zoontje slecht kon tegen veel Soorten doekjes en er uitslag van kreeg. Voor oan komend zoontje gaan we deze ook gebruiken. TIP!!!!! Koop niet meteen een hele doos van doekjes, als je kind er verkeerd op Reageerd sta je te kijken met al je doekjes.