250 Reacties

3 jaar geleden

Waterwipes 💪🏼

3 jaar geleden

Waterwipes

3 jaar geleden

Reactie op Diets

https://vrijnatuurlijk.nl/grote-billendoekjes-test/#:~:text=Veel%20billendo ...
Bedankt voor deze lijst, super handig! Vraag mezelf af heeft iemand ook tips voor andere verzorgingsproducten? Denk aan Babyolie, luierzalf ect.. ? Ik kom er op internet niet echt uit 🙈 of bestaat hier ook een topic over ?

3 jaar geleden

Reactie op Nicolex

Bedankt voor deze lijst, super handig! Vraag mezelf af heeft iemand ook t ...
Ik vind de lijn van Naif heel fijn, op de billencreme en zonnebrandcreme na. Voor de billen werkt Bepanthen hier het beste. Mocht je baby’s straks een hele droge gevoelige huid hebben dan zijn de producten van la roche posay weer erg fijn en de (kinder) zonnebrandcreme van Vichy. Ik heb veel geprobeerd en weggegooid maar dit is iig mijn favoriete lijstje. Denk dat het ook heel persoonsgebonden is maar misschien heb je er wat aan 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Nicolex

https://www.dr-jetskeultee.nl/productadvies-babyhuidverzorging/ Op basis van deze link heb ik voor Kruidvat en neutral gekozen!

3 jaar geleden

Reactie op Nicolex

Sudocreme voor de billen, olie hebben we die van neutral gebruikt in het begin. Toen was onze zoon heel droog hij bleef wat te lang in de buik en had geen vernix meer. Qua zonnebrand ben ik nu ook zoekende omdat hij eczeem heeft in het gezicht en alles bijt. Heb nu van la Roche besteld. Kijken of dat wat is.

3 jaar geleden

Ah bedankt voor jullie reacties, hier kan ik echt wat mee! Super bedankt!

3 jaar geleden

Voor de geïnteresseerden. Doekjes zonder parfum vanaf vandaag weer een aanbieding. 😊🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Etos Aloe vera.

3 jaar geleden

Al een voorraad Water Wipes ingeslaan. Hier komen geen chemicaliën in huis! Ook luiers kocht ik van Bambo Nature en ook van Naty. Verzorging koop ik van Naïf en Weleda. Maar zelf gebruik ik ook al jaren enkel verzorgingsproducten op natuurlijke basis

3 jaar geleden

Pampers aqua.... echt super doekjes!!!! Lekker vochtig, bestaat 99% uit water en je heb niet een halve pak doekjes nodig om de billen van je kind schoon te krijgen bij een volle poepluier

3 jaar geleden

Water wipes

3 jaar geleden

Water wipes zijn de zuiverste zonder parfums of stoffen die irritaties kunnen veroorzaken!

3 jaar geleden

Reactie op babylovebugs

Water wipes zijn de zuiverste zonder parfums of stoffen die irritaties kunn ...
Zijn die van de Etos?

3 jaar geleden

Reactie op Syl500

Zijn die van de Etos?
Is een merk!

3 jaar geleden

Reactie op memfem

Sudocreme voor de billen, olie hebben we die van neutral gebruikt in het be ...
Wij gebruiken zonnebrandcrème van dr. Jetske Ultee. Zitten geen allemaal nare extra stoffen in en werkt voor onze jongen en mij erg goed zonder ooit uitslag van te krijgen. Is niet meest lekker ruikende maar smeert goed uit en heeft echt de beste bescherming. Het is ook niet duur maar helaas alleen maar te bestellen via internet. Heb jaren gezocht naar een goede zonnebrand omdat ik zelf bijna altijd direct verbrand (ondanks vele insmeren) en sinds ik deze gebruik nirt meer, ook geen last meer van huidirritatie.

3 jaar geleden

Ik heb babydoekjes van Huggies aangeschaft online op mijn veilinge gekocht 99% met water (10x56) voor maar 19.45€

3 jaar geleden

Reactie op Fica

Wij gebruiken zonnebrandcrème van dr. Jetske Ultee. Zitten geen allemaal na ...
Deze gebruik ik ook voor mezelf, vorig jaar mee begonnen en inderdaad dik tevreden over! Nadeel vind ik wel dat je met zwemmen zo een witte waas krijgt.. Dus wanneer ik echt met water bezig ben, dan gebruik ik die van biodermal. Voor de kleine wil ik eerst die van Naïf gaan gebruiken. Tip voor de genen met een ing bank rekening, in de spaarpuntenwinkel kan je een voucher van naif voor 30% korting bestellen!

3 jaar geleden

Wat ook een leuke tip is is Heil willen. Ipv crème doe je een plukje van deze wil bij de luier in en uitslag is super snel weg. Wasbare billendoekjes zijn ook super handig. Gebruik wel wegwerp luiers maar de billendoekjes zijn ideaal!

3 jaar geleden

Reactie op yolanda

Wat ook een leuke tip is is Heil willen. Ipv crème doe je een plukje van de ...
Heilwolle moet dat zijn 🙈🙈 En wol ipv wil natuurlijk