8 Reacties
2 jaar geleden
Opzich is een verhoging goed dat betekent dat zijn lichaam bezig is de infectie te bestrijden. Als hij verder vrolijk is en eet zou ik het goed in de gaten houden. Mocht je toch echt zorgen maken dan kan je altijd terug gaan.
Zou het een oorontsteking kunnen zijn?
Niet te warm aankleden, en als je BV geeft liever vaker kleine beetjes drinken aanbieden!
2 jaar geleden
En ik zou je niet paranoia noemen, bezorgde mama en dat mag als je kleintje ziek is!
2 jaar geleden
Reactie op daegonna
Oortjes zagen er gisteren goed uit. Eet juist zijn groentenpapje niet goed. ...
De kleintjes krijgen snel koorts zoals jezelf al zegt! Fijn dat z'n oortjes goed uitzagen!
Goed hem in de gaten houden, qua temperatuur/eetlust/alertheid. Als je twijfelt gewoon huisarts of HAP (in het weekend) bellen!
2 jaar geleden
Hier had mijn zoontje ook koorts 1 week lang. We hebben hem laten onderzoeken door de huisarts die vertelde ons dat een paracetamol maar 1 graden doet verlagen. En zolang hij goed blijft drinken is het gewoon uitzieken. Heel sneu om je kleintje zo te zien😔.
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft vorige week ook koorts gehad met 38,8. Ik als een gek na de ha maar er was niets te vinden. Dus bij de apotheek zetpillen gaan halen en 2 dagen later was het weer over. Waarschijnlijk kwam het door het doorkomen van het 8ste tandje 😊
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Hoe is het nu met je zoontje?
Temperatuur is nog verhoogd maar niet meer boven de 38. Hij begint wel meer te hoesten en heeft een loopneus. Was covid negatief maar zijn papa en broer testten dit weekend positief. Dus dat staat ons ook nog te wachten vrees ik.