9 Reacties

5 jaar geleden

Nee herken ik niet, enige wat ik kan bedenken is dat het door het persen komt. Gebruik je iets om je ontlasting dun te houden? Ik heb ook een prikkelbare darm en weet nog dat ik bij mn eerste zwangerschap veel last had van rommelende darmen en steeds kleine beetjes ontlasting, op het obstipeerde het meer ook door minder bewegen bij bekkenklachten. Ik zorgde dat ik veel water dronk, was voor mij gelukkig voldoende.

5 jaar geleden

Reactie op Mupke0606

Nee herken ik niet, enige wat ik kan bedenken is dat het door het persen ko ...
Bedankt voor je antwoord! Ik drink zelf alleen maar water en thee (nu natuurlijk theïne vrij) ik zal nog iets meer gaan drinken. Ik ben vandaag Colin clean gaan gebruiken hoop dat het werkt

5 jaar geleden

Reactie op Mupke0606

Nee herken ik niet, enige wat ik kan bedenken is dat het door het persen ko ...
Ja wat jij zegt. Ligt het op je ontlasting of zit het erdoorheen? Lekkere vraag haha. Maar ik heb dat ook gehad. Persen is niet goed, en daardoor kun je wondjes oid krijgen

5 jaar geleden

Reactie op Flowergirl99

Ja wat jij zegt. Ligt het op je ontlasting of zit het erdoorheen? Lekkere v ...
Heb gecontroleerd of het bij me darmen vandaan kwam maar kwam echt zit aan mijn papiertje als ik echt af ga doen echt uit me vagina vandaan Weet dat persen niet goed is maar kan niet anders want anders ga ik niet naar de wc.

5 jaar geleden

Hoi, Ik heb hetzelfde. Overlegd met de verloskundige en waarschijnlijk contactbloeding. Zij stelde voor om de dokter te bellen en te vragen voor een poeder wat je met water mengt om het allemaal wat zachter te maken. Succes!

5 jaar geleden

Ik heb ook PDS en had vanmorgen exact hetzelfde. Ik maakte me ook zorgen. Echter had ik de keer daarna toen ik “gewoon” naar het toilet ging geen bloed meer. Het zal vast met de druk te maken hebben. Zolang het bij een beetje bloed blijft zal het geen kwaad kunnen. Even in de gaten houden :)

5 jaar geleden

Hier ook last van. Ik gebruik 1 a 2 zakjes Macragol per dag om de ontlasting soepel te houden sinds 2 weken dit gaat erg goed.

5 jaar geleden

Ik wil je niet bang maken, maar zou dit wel melden bij een gynaecoloog.. ik heb dit ook gehad, alleen bloed bij het afvegen na dat ik gepoept had. Achteraf bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. Ik ben hier pas achter gekomen toen mijn eileider gescheurd is en moet spoed geopereerd ben.

5 jaar geleden

Ik heb ook pds en ook beetje bloed alleen bij ontlasting. Wel een goede echo gehad gelukkig