11 Reacties

één maand geleden

Ik zou het persoonlijk niet meer doen met al die telefoontjes. Voor je het weet staat je kind op een of andere vage site

één maand geleden

Reactie op ORoo

Ik zou het persoonlijk niet meer doen met al die telefoontjes. Voor je het ...
Dit, ik zou het ook niet heel snel meer doen..

één maand geleden

Hier een absolute no go. Altijd zwemkleding aan.. Voornamelijk omdat je niet weet wat er allemaal rond loopt met telefoon of wat dan ook...

één maand geleden

Reactie op ORoo

Ik zou het persoonlijk niet meer doen met al die telefoontjes. Voor je het ...
Dit is helaas de reden waarom ik mijn kinderen ook niet bloot op het strand zou laten rondlopen

één maand geleden

Reactie op Lisanne09

Hier een absolute no go. Altijd zwemkleding aan.. Voornamelijk omdat je n ...
Dit dus.. en niet alleen op het strand.. Ook niet het zwembad.. aan een meer.. In een waterpark etc. En zelfs niet in de tuin als er visite is..

één maand geleden

Ik sluit me aan bij andere reacties.

één maand geleden

Ik doe het wel. Kinderen vinden het heerlijk. Ik lig zelf ook nog topless op het strand. Zodra mijn kinderen kleding aan willen is dat geen probleem dan krijgen ze wat aan. Als ik een onveilig gevoel bij bepaalde mensen heb gaat er wel iets aan of gaan wij zelf elders liggen.

één maand geleden

Reactie op Bijnamoedervan2

Ik doe het wel. Kinderen vinden het heerlijk. Ik lig zelf ook nog topless o ...
Als ik wil dan kan ik een goede foto maken van de maan met mijn telefoon. Daarmee wil ik zeggen dat ik voor een foto van je kind niet persé in de buurt hoef te zijn.

één maand geleden

Reactie op ORoo

Als ik wil dan kan ik een goede foto maken van de maan met mijn telefoon. ...
Dan komen mijn kinderen en ik er ook nooit achter dus hebben we er ook geen last van.

één maand geleden

Reactie op Bijnamoedervan2

Dan komen mijn kinderen en ik er ook nooit achter dus hebben we er ook gee ...
Neemt niet weg dat ik het niet oké vind dat mensen zulke foto's zouden maken.

één maand geleden

Helaas door vrienden die bij politie en rechtbank werken weet ik inmiddels dat bij elke plek waar kinderen zijn, ook pedofielen rondlopen. Dus een absolute no-go voor mij.