10 Reacties

8 maanden geleden

Hier ook een enorme boekenwurm. Rik zoekboeken zijn erg leuk. Boer Boris (kent ze na een paar keer voorlezen uit haar hoofd). Wij halen vooral veel uit de bieb. Ze is groot Frozen fan dus ze heeft nu ook een stripboek daarvan uit de bieb gepakt. Kan ze heerlijk in zitten 'lezen'

8 maanden geleden

De Bobbie boekjes zijn heel leuk! Boer Boris ook. Woezel en pip misschien leuk? Dikkie Dik?

8 maanden geleden

Dikkie dik zoekboek, de boeken van Hongry (wij hebben het boek van de tomaat en de framboos). Coco kan het is ook een leuk boek, zeker als er al interesse in tellen is.

8 maanden geleden

Boeken van: Gonnie en haar vriendje, Nijntje, Dikkie dik. Eigenlijk alle prentenboeken. Mijn dochter bladert bijvoorbeeld ook graag zelf door ‘Rupsje nooit genoeg’, ‘De mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept’ & ‘Coco kan het wel’ en nog veel meer. Ze heeft een kastje vol met boeken waar ze zelf bij kan. Zoek en tel boeken vindt ze niet zo interessant. Alleen boeken met een verhaal. Flapjesboeken vindt ze wel leuk. We lezen op een dag zoveel boeken voor, dat ze de meeste uit haar hoofd kent en dat verteld ze aan de hand van de plaatjes na.

8 maanden geleden

Zoekboek van Dikkie Dik vind ons zoontje heel leuk

8 maanden geleden

Het maakt bij ons weinig uit. Wat vooral opvalt is dat ze alleen boekjes zelf leest die wij al 100 keer hebben voorgelezen. Dan kent ze het verhaal al en vertelt ze dat na. Of ze benoemt gewoon wat er op de plaatjes staat. Of ze gaat bepaalde dingen op een plaatje tellen ofzo. Wij gaan ook vaak naar de bieb om weer nieuwe boeken te lenen. Dan pakken we een hele stapel boeken en gaan ze daar ter plekke samen lezen. Ze mag dan 2 boeken zelf kiezen om te lenen en ik kies er nog 1.

8 maanden geleden

Wij hebben deze boeken o.a. (zie foto) Je hebt er 4 van deze serie ik heb er 1 bij de D&K kunnen vinden en 1 bij de Hema en één bij bol.com.. de laatste moet nog haha maar ze zijn echt heel mooi en de peuter van 2,5 vind de ze geweldig en is met de eerste al zoet sinds hij 1 is en nog steeds verveeld het hem niet. De pagina’s zijn ook stevig en glad dus bestand om alleen in te laten bladeren zonder dat de pagina’s scheuren of dubbel gaan.

8 maanden geleden

Fien & teun boeken zijn hier favoriet samen met kijk en zoek en pop-up boeken.

8 maanden geleden

Mijn dochtertje is ook 2,5jaar en is gek op de boeken van Heksje Mimi 😀 zijn hele leuke boekjes en je hebt er ook een knuffelpop van 🙈 ook boeken van ‘tip de muis’ vind ze leuk 🙈

8 maanden geleden

En als een ‘doe-boekje’ is deze ook leuk! Zo moet ze bv eens de boek schudden zodat de appels uit de boom vallen of het kietelmonster moet kietelen 🤗