17 Reacties
2 jaar geleden
Is je kleintje al lid van de bieb? Wij gaan iedere 3 weken weer een paar nieuwe boekjes halen. Eigenlijk vooral omdat ik geen zin heb om steeds hetzelfde boekje voor te lezen. 😅🙈 Er is daar zoveel keus. Op dit moment is 'De mooiste vis van de zee' favoriet, want die heeft mooie glinsterschubben. Owja en de bieb is gratis voor kinderen 😉
2 jaar geleden
Hier is het geduld er niet voor om voorgelezen te worden en boekjes worden gelijk zelf dichtgeklapt🙈🙈 terwijl we zo veel leuke hebben🥺
2 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Hier is het geduld er niet voor om voorgelezen te worden en boekjes worden ...
Oh ik wilde het net vragen, of andere kindjes dan graag voorgelezen worden haha! Want mijn zoontje doet ook na 2 blz het boekje dicht. De enige boekjes die nog wat langer lukken zijn de .. waar ben je boekjes of andere flap/geluidboekjes. Maar voor Gonnie en Gijsje heeft meneer geen geduld, of voor Bobbi/Nijntje. Ik vraag me af, zou dat al iets van karakter zijn of hebben veel baby's op deze leeftijd dit nog?
2 jaar geleden
De filt flapjes boeken zijn nu een hit. En boekjes waar dieren in staan. Voorlezen is een beetje te veel. Maar ik benoem gewoon de dieren. En daarna wordt er meestal mee gegooid 😅
2 jaar geleden
Reactie op Frumpsie
Oh ik wilde het net vragen, of andere kindjes dan graag voorgelezen worden ...
Hahaha herken het wel. Als ik tijdens het lezen heel actief aanwijs wat er gebeurt en wie er praat blijft ze wel luisteren maar anders is het ook boekje dicht en tijd voor een andere
2 jaar geleden
Bij ons is dit boekje favoriet. Ze word altijd helemaal blij van de geluidjes🥰