10 Reacties

één jaar geleden

Toen kreeg ik dus dit kaartje eerst te lezen

één jaar geleden

Met dit happy horse knuffelkonijntje 😍🐰

één jaar geleden

Ach wat leuk!! Hopelijk komen de testen ook snel binenn!

één jaar geleden

ohh hebben wij ook gehad toen met onze spenen! ook een super lief konijntje gehad 🥰 tot services daar

één jaar geleden

Ah, zo lief! Ik vind de klantenservice van bol.com ook echt heel fijn. Ik had een keer een wipstoel als kraamcadeau voor een vriendin besteld. Maar die bleek beschadigd en helaas ook niet meer leverbaar. Kreeg ik mijn geld terug en later ook nog een konijntje. ❤️

één jaar geleden

Toen kreeg ik dus dit kaartje eerst te lezen
“Deze” knuffelkonijn 🥸🥶 Verder wel erg lief. Klantenservice van Bol is zeker oké!

één jaar geleden

Heel lief! Wij hadden het andersom, lampjes besteld maar er zaten ovulatietesten in de doos. Je had mijn man moeten zien. Die is absoluut nog niet toe aan een tweede en dacht dus dat ik ze achter zijn rug om besteld had. Dat zou ik nooit doen natuurlijk 😂🤣 bol excuseerde zich gelijk en stuurde dezelfde dag nog met spoed de lampjes op

één jaar geleden

Reactie op JetteA

Heel lief! Wij hadden het andersom, lampjes besteld maar er zaten ovulatiet ...
Hahahahaha oeps, Ik had een keer moedermelkbewaarzakjes besteld en kreeg pluizige handboeien🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op JetteA

Heel lief! Wij hadden het andersom, lampjes besteld maar er zaten ovulatiet ...
Hahahaa! Wat leuk dit😂😂

één jaar geleden

Reactie op Mamavaneendreumes

Hahahahaha oeps, Ik had een keer moedermelkbewaarzakjes besteld en kreeg pl ...
Als ik dit lees moet ik denken aan een bestelling van mijn broertje. Hij had bij bol een Nintendo switch besteld maar kreeg een flessenwarmer 😅 Ergens is denk ik een papa of mama heel blij geworden 🤣