19 Reacties
5 jaar geleden
Zal weer minder worden, wordt alleen wel beetje slappe hap 😅maar ben nu zwanger van de 2de en had het volume in de eerste 5 weken weer terug 🙈als dat zo doorgaat heb ik ze dadelijk of groter 🥴
5 jaar geleden
Ben nu ook zwanger van de tweede. Ik begon bij mijn eerste zwangerschap met een cup D en na mijn zwangerschap bleef het een E. Dus 1 maar groter gebleven. Liep toen wel eind zwangerschap met een F. Gelukkig bleven mijn borsten daarna wel mooi vol. Benieuwd hoe het nu gaat aflopen. Maar borstspieren trainen helpt zeker ‘
5 jaar geleden
Vorige zwangerschap van een D naar op het einde een F en toen ik alle kilo’s kwijt was weer terug naar een D maar nu met 15 weken weer terug naar F dus ben benieuwd met welke maat ik nu ga eindigen op het einde 🥴
5 jaar geleden
Hier van d70 naar f70 gegaan. Zat er in week 8 al bij en heb niet het idee dat ik al klaar ben.
5 jaar geleden
Ik ben van 65D/70C naar 80D gegaan. Ben momenteel zwanger van mijn eerste. Als het zo doorgroeit dan ga ik nog naar een 80E voor het einde van mijn zwangerschap. Ben momenteel 17+5 weken onderweg en de snelheid qua groeien is er nu gelukkig wel uit. Maar de eerste weken ging het echt verschrikkelijk hard.
Mijn moeder had vroeger 75C maar zit inmiddels op 80G. Ze heeft niet echt overgewicht. Na de zwangerschap was het wel iets minder maar over de jaren is het toch weer meer geworden. Volgens mij gaat het bij iedereen anders maar als ik mijn moeder achter na ga dan weet ik wat me te wachten staat.
5 jaar geleden
Same here... ook E als startpunt. Zo vervelend!! Ik kan mn jas niet meer dicht krijgen, niet omdat mn buik zo gegroeid is (hoewel die ook groeit), maar omdat mijn borsten er niet meer in passen 😳
Bij de vorige 2 zijn ze telkens wel weer geslonken naar wat het voor de zwangerschap was. Bij de eerste borstvoeding gegeven en bij de tweede flesvoeding. Heb daar geen verschillend effect qua borsten van gemerkt.
5 jaar geleden
Ik ben dus van die kleinies gewend maar die van mij zijn ook in 17 weken bijna 2 cups groter 🤪 het is echt wennen voor mij vooral nu met slapen dat ze in de weg zitten. De afgelopen week doen ze ook enorm pijn en ‘s ochtends wordt ik wakker met natte plekken op m’n shirt 😅
5 jaar geleden
Start 70c eindstand 75f. 2 zw.schappen dicht op elkaar gehad en nu 7 maand na de 2e zijn mijn borsten weer gekrompen naar 70c. Bij mij is het dus weer minder geworden.
5 jaar geleden
Ja verschrikkelijk ook. Ben van een G/H naar een i gegaan... had anders in m'n 3e week van dd zwangerschap eindelijk een afspraak bij de plastisch chirurg ivm reductie. Wat ik uiteraard af moest zeggen.
Maar ze waren al te groot en pijnlijk (letterlijk scheuren in de huid zeg maar), en zwangerschap heeft dus niet geholpen ;).
Dacht na week 13 dat t groeien wel beetje klaar was. Nu in week 19 en opeens weer mega pijnlijk en groter. Pfffff
5 jaar geleden
Denk dat je er zeker mag van uitgaan dat ze weer minder gaan worden. Niet te vergelijken maar ik had een D bij de start van mn 1e zwangerschap en ben tijdens de zwangerschap 1-2 maten gegroeid. Tijdens het boestvoeden wel nog eens 2. Daarna echter teruggevallen op een klein b-tje. Dat hoor ik ook van heel veel vriendinnen. Dat ze nadien (zowel met flessen als borstvoeding) een cupmaat of meer hebben 'moeten' afgeven. Hoop dat dit je wat gerusstelt 😊