34 Reacties
2 jaar geleden
Als we boodschappen doen gelijk de zelfscan pakken en de tas vol laden. Maar wij laten de boodschappen bezorgen🙃 heb een hekel aan boodschappen doen. En vooral dit: eerst in de winkelwagen, op de band, in de tassen, in de auto, uit de auto, kast inruimen. Nee sorry mij niet gezien met zo vaak een product vasthouden. Heerlijk die volgeladen tassen aan huis en gelijk in de kast en koelkast.😆
2 jaar geleden
Gelijk bij de kassa en dan bij de inpaktafel ordenen als dit nodig is.
2 jaar geleden
Reactie op Jennekee
Mijn man pakt aan de band de boodschappen in, terwijl ik op onze dochter le ...
Zo doen wij dat ook meestal 😃
2 jaar geleden
Ik haal op vrijdag altijd de grote boodschappen. Zodra de boodschappen op de band liggen een ze begint te scannen. Zet ik gelijk de tassen klaar en doe ik alles gelijk in de tassen. Mijn dochter staat altijd boven op het karretje bij het zitje in haar maxi cosi.
Halen we met z'n 3e boodschappen dan doe ik het op de band leggen en pakt mijn man alles gelijk in.
2 jaar geleden
Het liefste gebruik ik de zelfscan, dan pak ik het gelijk in.
En anders bij de kassa.
Bij de auto lijkt mij ook heel onhandig 😬
2 jaar geleden
Direct bij de kassa. Maar wel je spullen goed ordenen wanneer je deze op de band legt en de tassen klaar leggen dan kan het direct erin. Een beetje extra werk om dat later pas toen en voor mijn gevoel niet overzichtelijk.
2 jaar geleden
Wij gaan nooit samen boodschappen doen.
Mijn man doet vaak de grote boodschappen en ik neem vanuit het werk soms wat kleins mee.
Weet dat ik en mijn man allebei een ander systeem hebben en samen werkt dat niet.
Als we toch ooit eens samen gaan, laat ik hem lekker doen wat hij wilt. Heb me daar bij neer gelegd dat hij het anders doet dan ik.
Beide manieren zijn goed, laat de ander lekker zijn ding doen. Ik persoonlijk vind dit het niet waard om een discussie over te voeren.
2 jaar geleden
Wij gebruiken altijd ze zelfscan kassa, dan kan ik alles gelijk geordend inpakken. Als we met de auto zijn doen we dat gelijk in de krat ordenen.
Als ik bij de cassiere afreken doe ik dat gelijk bij de kassa. Ik zet ook alles in de juiste volgorde op de band (zware spullen eerst, eieren en brood als laatst etc.)
2 jaar geleden
Als je het snel kunt; bij de kassa. En anders bij de auto.
Ik vind het echt mega irritant van die mensen die heel langzaam en op hun gemak al die boodschappen netjes gaan inpakken. En ook niet aan de kant gaan dan hè. Ga dan lekker bij de auto al je zooi inpakken zodat iedereen gauw door kan 😂
2 jaar geleden
Bij de kassa. Zware dingen eerst op de band dan kunnen deze onderop in de tas. Dochter in de kinderwagen parkeer ik op de kopse kant bij de kassa.
Ik ben wel blij als ze straks goed in een winkelwagentje kan zitten. Nu neem ik altijd de kinderwagen en zo’n mandje op wielen achter me aan de winkel door 😅 dus elke keer doe ik ook maar een “kleinere” boodschap.
2 jaar geleden
Meteen bij de kassa inderdaad. Ik heb van die vouwkratjes dus dat gaat heel snel.
Ik werk zelf in de supermarkt en soms moet ik kassa draaien. Niets is irritanter dat mensen op hun dooie gemakkie de boel inpakken. En dan daarna nog uren de pinpas moeten zoeken. En het komt voor dat ze ook nog ‘even’ geld moeten overmaken van de ene naar de andere rekening😭🤣
En ‘oh kan ik nog even snel iets pakken?’ En dan 5 min wegblijven😂