3 Reacties

2 jaar geleden

Hoe oud is je kindje? Er zijn moeders die het prettig vinden een flesje te geven. Houd echter rekening mee met hoeveel je geeft. Je kan bv in een fles wel overvoeden namelijk. Gevolg is dat je kindjes maagje wat oprekt dus hij meer wil drinken en dat je dat net bijgeproduceerd of gekolfd krijgt. Handige richtlijn: https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/267-hoeveel-melk-in-een-fles Het is maar wat jezelf fijner vindt. Ik heb enkel flesjes gegeven in het begin als bijvoeding toen die afviel in de kraamweek en flesjes op de opvang!

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Hoe oud is je kindje? Er zijn moeders die het prettig vinden een flesje te ...
4 weken en 1 dag, als ik gekloft melk aan hem geef is het minder spugen heb ik het idee, als de moedermelk even in de koelkast staat heb ik het idee dat het wat dikker (vetter word) dan blijft het wel binnen of ik moet hem heel lang om hoog houden of hoog in baby nestje weg legen dan spuugt die niet

2 jaar geleden

Reactie op Sarina155

4 weken en 1 dag, als ik gekloft melk aan hem geef is het minder spugen heb ...
Je moedermelk wordt niet vetter in de koelkast. Het kan zijn dat je hem voedt in een andere houding met de fles dan met de borst waardoor het iets beter zakt. De oplossing is inderdaad om hem erna recht op te houden of je kunt andere voedingshouding proberen