18 Reacties
2 jaar geleden
Ik had fulltime borstvoeding, nog zeker 12-15 voedingen per dag, en ben zwanger geworden toen ons zoontje 7 maanden oud was. Heb tot 9 maanden kunnen doorvoeden en toen stopte helaas m’n productie door de nieuwe zwangerschap 😢
2 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Ik had fulltime borstvoeding, nog zeker 12-15 voedingen per dag, en ben zwa ...
Moet trouwens wel zeggen dat ik al wel weer menstrueerde maar nog niet regelmatig. Het was bij ons in 1x raak, was nog niet zo seksueel actief doordat ik nog wat pijn had tijdens de daad.
2 jaar geleden
Reactie op Baby3juni
Zwanger van nr 2 geworden toen nr1 nog vol borstvoeding kreeg. Er zijn veel ...
Maar menstrueerde je al wel tijdens bv of niet?
2 jaar geleden
* update: zwanger geworden tijdens de bv periode terwijl je nog geen menstruatie hebt gehad
2 jaar geleden
Reactie op Klazientje
* update: zwanger geworden tijdens de bv periode terwijl je nog geen menstr ...
Geef je nog (veel) nachtvoedingen?
2 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Geef je nog (veel) nachtvoedingen?
Ja (helaas) wel. Al is het over het algemeen afgelopen week teruggelopen naar 1x in de nacht behalve afgelopen nacht. Fijn die tandjes die doorkomen 😂
2 jaar geleden
Reactie op Klazientje
Ja (helaas) wel. Al is het over het algemeen afgelopen week teruggelopen na ...
Doorkomende tandjes helpt niet mee nee🙈 Ik lees vaak dat als je afbouwt of stopt met nachtvoedingen je weer gaat menstrueren maarja dat is natuurlijk per vrouw verschillend
2 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Hier ook zwanger geworden terwijl ik borstvoeding gaf. Wel bewust voor geko ...
Hier was het een cadeautje🥰 Baal alleen nog steeds van m’n productie.. zoontje is nu 14 maanden en 30 weken zwanger maar interesse in de borst is helemaal weg.. hij weet niet eens meer hoe hij moet drinken. Ik hoopte droog te kunnen doorvoeden en uiteindelijk tandem voeden maar helaas dacht m’n zoontje daar anders over
2 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Hier was het een cadeautje🥰 Baal alleen nog steeds van m’n productie.. zoo ...
Is idd heel erg jammer dat ons lichaam zo reageert. Ik ben even blijven door gaan met droog voeden maar uiteindelijk toch mee opgehouden. Ik heb gisteren een topic geopend op het algemene forum over tandem voeden. Met de vraag of het nog zou kunnen om nu mijn 14 maanden oude zoontje terug aan te leggen. Iemand zei interesse opwekken. Als hij zijn broertje ziet drinken hem erbij betrekken. Ik ga het dus zeker proberen. Ik geef nu alweer bijna 4 weken borstvoeding aan zijn pasgeboren broertje 🥰 Wat heb ik die innige momentjes gemist.
2 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Is idd heel erg jammer dat ons lichaam zo reageert. Ik ben even blijven doo ...
Ohh dat is wel een goeie ja! Had mezelf ook voorgenomen om inderdaad te kijken of hij interesse krijgt wanneer z’n zusje straks drinkt. Alleen helaas ben ik bang dat hij de drink techniek verleert is. Heeeeel soms, als hij echt moe is of totaal niet lekker, en hij moet echt douchen, dan douchen we samen, lekker huid op huid, neem ik hem op schoot, en probeer ik hem nog wel eens aan te leggen maar hij opend dan zijn mond, en houd alleen zijn mond open en gaat dan alsof hij een kusje geeft met open mond tegen m’n borst drukken. Hij sluit zijn lippen niet meer en zuigt ook niet dus ben bang dat hij het verleert is. Maar ik zal het zeker gaan proberen als z’n zusje geboren is.
Gefeliciteerd met jullie zoontje 💕
2 jaar geleden
Hoi, ik ben 6 maanden na mijn bevalling weer gaan menstrueren en toen mijn zoon 9 maanden was zwanger geraakt (helaas een vroege miskraam geworden). Mijn zoon kreeg toen nog 4x per dag bv, waarvan 1 een nachtvoeding was.
Nu voor de 2e keer zwanger en mijn zoon (nu 13 maanden) krijgt nog steeds borstvoeding, wel maar 2 keer per dag.
Wat betreft de productie, ik hoop straks te kunnen tandemvoeden maar mocht mijn melkproductie stoppen (ik geef ook maar 2x per dag bv, dus zou het niet gek vinden) dan heb ik mijn doel van 12 maanden al bereikt en heb ik er vrede mee.
Bij beide zwangerschappen was het bij ronde 3 raak.
2 jaar geleden
Hier een ervaring waar het nog niet is gelukt: ik geef zelf nu 13 maanden volledig live borstvoeding (geen kolven en ook in de nacht, over het algemeen 2-4 keer en verschilt per fase of het meer of minder is..) en ben toen ze 7 maanden was ongesteld geworden. Sinds ze 5 maanden is proberen we zwanger te raken maar nog steeds niet gelukt. Verschilt dus heel erg per vrouw.
2 jaar geleden
Ik ben ook heel benieuwd! Ik geef nu ruim 13 maanden borstvoeding en ben nog steeds niet ongesteld geworden🤷🏼♀️. Ik zou ook graag weer zwanger willen raken. Op het cb zeggen ze dat wanneer ik stop met bv mijn menstruatie waarschijnlijk zo weer terug is. Maar mijn meisje geniet er nog zo van! En ook hier komt ze nu snachts weer veel vaker. Ik denk vanwege de tandjes die doorkomen. Ze lijkt wel verslaafd aan mij🙈. Maar ik geniet ook wel van deze momentjes. De tijd gaat zo snel. Nooit gedacht dat ik haar zo lang zou kunnen voeden. Ik weet dat het niet vanzelfsprekend is.