25 Reacties

5 jaar geleden

Op bol. Com staan er ook veel

5 jaar geleden

Ik vind het ook moeilijk ik wil het het liefst gewoon echt zien

5 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Ik vind het ook moeilijk ik wil het het liefst gewoon echt zien
Ja precies, even zien en voelen. Zo lastig om van een plaatje te kiezen..

5 jaar geleden

Ik ga voor koeka. Deze kan gewassen worden en is wat dikker.

5 jaar geleden

Ik kies voor de hangloose.

5 jaar geleden

Ja ik heb een baby only boxkleed maar die ook gewoon in de wasmachine anders zijn ze niet schoon te krijgen

5 jaar geleden

Wij hebben deze van baby’s only. Ze zijn heerlijk dik en we hadden er gewoon een hydrofiele doek onder. Dan wordt het kleed niet zo snel vies. En met een doekje ging het ook goed schoon.

5 jaar geleden

Wij gaan voor deze van koeka. Ik geloof dat ze die ook volledig in het grijs hebben in plaats van 1 kant roze en 1 kant grijs. Ik heb hem in de winkel gevoeld en vond deze lekker dik en is ook machinewasbaar op 30°

5 jaar geleden

Wij hebben een boxmatras. Dit licht voor mijn idee wat zachter. Hier gaat net als een normale matras een hoeslaken omheen, dus die kun je dan gewoon lekker schoon wassen. :)

5 jaar geleden

Wij hebben ook een boxkleed van Koeka, erg mooi en goeie kwaliteit! Én kan gewassen worden!

5 jaar geleden

Bij baby dump zag ik ook leuke boxkleden in die maat. Heb verder niet gekeken of je ze kan uitwassen eerlijk gezegd. Heb de mijne bij mamaloes besteld😊

5 jaar geleden

Ik ga er zelf een maken! Ofja 2. 1 voor in de box en 1 grotere voor iets later om op te spelen op de grond. Ik gebruik als vulling een dekbed. Deze zijn gewoon wasbaar.

5 jaar geleden

Ik vind deze van little Dutch wel heel schattig 🥰

5 jaar geleden

Ik ga er zelf één maken!

5 jaar geleden

Ik heb een matras op maat in de box gedaan, hier een hoes overheen en dan een fleecedeken. Ze liggen daardoor ook een stuk zachter.

5 jaar geleden

Ik ga er ook zelf een maken! Vandaag de stof besteld, ene kant wordt beige teddy en de andere kant wordt beige wafel ☺️

5 jaar geleden

Super leuk dat jullie dat gewoon zelf maken 😃 Ik heb besloten er eentje te laten maken :) Ik ben niet zo handig ☺

5 jaar geleden

Ik heb een matras op maat in de box gedaan, hier een hoes overheen en dan e ...
Slim ja, zo'n boxmatras zie ik inderdaad vaker. Fleece wordt trouwens wel afgeraden bij baby's. 😉

5 jaar geleden

Reactie op Flowergirl99

Slim ja, zo'n boxmatras zie ik inderdaad vaker. Fleece wordt trouwens wel a ...
Bedoelde ook een dun babydekentje voor in de ledikant. Geen fleece maar weet daar de naam niet van

5 jaar geleden

Bedoelde ook een dun babydekentje voor in de ledikant. Geen fleece maar wee ...
👍 Ik dacht ik zeg het toch even :) Maar ik snap het!