6 Reacties

5 jaar geleden

Breien zelf buiten de basissteek kan ik niet echt iets. Het stopt bij een sjaal hier. 馃槀 Haken daarin tegen kan ik beter. Tegenwoordig staan er op youtube giga veel filmpjes met tips en tricks. Vaak ook met linken naar bepaalde patronen al dan niet betalend.

5 jaar geleden

Breien kan ik ook helemaal niks van, raak steeds al mn steken kwijt, lijkt me wel leuk om te kunnen! Haken doe ik idd wel veel 馃槉 Op pinterest kan je heel veel patronen vinden, zou gewoon heel simpel beginnen, dan komen de lastige dingen vanzelf! Veel plezier morgen!

5 jaar geleden

Breien gaat mij ook niet lukken 馃槄 ik ben maar weer eens begonnen met haken. Nu bezig met een ledikant kleedje!

5 jaar geleden

Wat een leuk topic! Ik heb vroeger gebreid en wil het ook wel weer oppakken. Winkel in de link schijnt heel fijn te zijn, mijn moeder bestelt hier vaak materiaal en patronen: https://www.garnstudio.com/home.php?cid=7 馃Ф

5 jaar geleden

Ik kan zowel breien als haken.. Ik vind haken een stuk makkelijker. Makkelijkere patronen en een steek laten vallen is minder lastig op te lossen. Maar beide erg leuk om te doen. Mijn grootste vriend is pinterest. Baby knit of baby crochet invullen et voila 馃槝