3 Reacties

vor einem Jahr

Heeeel herkenbaar dit ! Onze kleine vorige week nog flink gevallen van de vensterbang (Onze bank staat daar tegenaan en daar klimt ie dan op) Al heel vaak gezegd ''Niet doen!''. ik Was heel even uit het zicht en ik loopt terug en zie hem vallen pff..... Dat was echt niet leuk :( Maar nu klimt ie nooit meer op de vensterbank. Dus hij heeft er wel van geleerd blijkbaar. Onze kleine is ook nergens bang voor. Is ook heel ondernemend en wil het liefst alles zelf doen haha! Wel heel leuk om te zien. Maar soms moet je ze echt even tegengas geven voordat ze zichzelf per ongeluk zeer doen

vor einem Jahr

Reactie op HeeHallo_1994

Heeeel herkenbaar dit ! Onze kleine vorige week nog flink gevallen van de v ...
Ja zeker! Wij hebben ook het refrein: "de bank is om te zitten, niet staan." Maar het gebeurt de laatste tijd ook vaak met dingen die ze al heel lang kan, zoals over een drempel stappen. 😆🙈 Bedacht me dat er ook ineens veel kleren te klein zijn. Dus misschien moet ze ook een beetje wennen aan ineens weer een groter lichaam met een andere balans. Klinkt dat logisch?

vor einem Jahr

Reactie op SuusZ88

Ja zeker! Wij hebben ook het refrein: "de bank is om te zitten, niet staan. ...
Dat zou kunnen dat van die kleren. Maar ik denk ook dat de motoriek nog niet helemaal stabiel is natuurlijk bij de kleintjes. Onze kleine kan al goed lopen hoor. Met vaak als ie bijvoorbeeld moe is dan valt ie ook vaker over zijn eigen voeten en drempels enz. Dus ik denk ook dat het heel erg ligt aan hoe moe of niet moe je kindje is. Dat heeft ook invloed op de balans