9 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe wel eens stukjes brood in soep, misschien een idee?

2 jaar geleden

Hoi, onhandig h猫! Ik heb hetzelfde hier met m鈥檔 zoontje van 10,5 maand. Bij het CB zeiden ze dat dit niet aangeeft dat hij minder honger heeft, gewoon dat hij het leuk vindt om te ontdekken. Duurt soms een uur voor 1 boterham! Pffff haha. Ik heb deze tips nog: - avocado - baby jam (of 100% fruit) - appelstroop Van alles gewoon heel weinig erop hoor, alleen voor t smaakje! :) Wat bij mij helpt is de vorm aanpassen. Dus van grotere naar kleinere stukjes zodat het in 1 hap weg is ipv groot genoeg om te kruimelen. Of juist een heel bruin bolletje geven, dan eet hij ineens wel (randjes rondom). Ook nog een tip: met een vorkje stukje eraan prikken en haar de vork geven. Super leuk, m鈥檔 zoontje snapte het binnen no time en geeft daarna de vork aan me terug (veeel geoefend hoor!) voor het volgende stukje 馃槢 Succes iig! Hoop dat je een manier vind die bij jullie past waarop ze weer wat meer binnen krijgt 馃槍

2 jaar geleden

Reactie op Byanqa91

Hoi, onhandig h猫! Ik heb hetzelfde hier met m鈥檔 zoontje van 10,5 maand. Bij ...
Hoi! Dan wel een baby vorkje neem ik aan? 馃ゴ goede tips, dankjewel

2 jaar geleden

Hey Meis! Heb je al eens geprobeerd om brood op een andere manier te geven? Wij maken wel eens tosti of toast voor de afwisseling! 馃槆

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Hey Meis! Heb je al eens geprobeerd om brood op een andere manier te geven? ...
Tosti nog niet gedaan, hoe doe jij dat? Toast al wel gedaan maar daar kijkt ze niet naar om, snel verveeld denk ik馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje06

Tosti nog niet gedaan, hoe doe jij dat? Toast al wel gedaan maar daar kijk ...
Gewoon 2 boterhammen met ham en kaas in het tosti ijzer 馃槀 Ik gebruik dan wel flinterdunne ham, zodat het niet zo dik belegd is. Je kan ook andere soorten beleg doen zoals kipfilet ofzo. En dan knip ik het brood in kleine stukjes zoals k altijd doe, en omdat hij rapley gewend is eet hij zelf, maar je zou het ook op een vorkje kunnen geven, of in reepjes knippen/snijden en dat in het vuistje geven, ik weet niet hoe je normaal brood aan bied? Soms bak ik trouwens ook wentelteefjes! Gewoon zoals ik ze ook voor mezelf maak met brood, ei en klein beetje melk, en dan zonder suiker of iets uiteraard, klein laagje boter er op soms

2 jaar geleden

Brood ging een tijdje ook opeens moeilijk, nu na bijna 2 maanden gaat het weer goed. We bleven het wel aanbieden, hij stopte het ook wel in zijn mond maar haalde het er dan weer uit om vervolgens op de grond te gooien. Wij hebben weleens bananenpannekoekjes met havermout in de plaats gegeven. Of pap (niet altijd een succes). Op brood doen we altijd boter en dan met: Vega smeerworst H眉ttenk盲se Pindakaas Fruit (banaan/avocado) Zou ook graag humus oid proberen, maak je dat dan zelf of koop je dat? Bij ons leek het een fase te zijn, wie weet ook bij jullie?

2 jaar geleden

Hier ook drama momenteel met brood. Alles gooit hij op de grond. Al van alles geprobeerd. Weer terug naar droog brood, alleen met boter, in stukjes neerleggen, in repen neerleggen, stukjes in de mond. Noem maar op. Maar hij blijft momenteel weigeren. Heel frustrerend!

2 jaar geleden

Jep onze kleine eet minder goed brood.. Geen idee wat het is. Misschien wel weer een fase ofzo 馃槄馃槀 Avondeten gaat er juist wel heel goed in haha. Ik ben ook nooit echt een broodeter geweest.. Niet van harte in iedergeval. Misschien heeft ie dat van mij lol 馃槤